Kølemåtte

Er der nogen af jer der har en kølemåtte til jeres kat(te)? Hvis ja, er det så noget jeres katte gider bruge? :slight_smile:

http://www.alttilhundogkat.dk/hundeudstyrhundehalsbndkoelehalsbaand?/Generelt/HUNDE/K�le-elementer%20/Aqua%20Coolkeeper%20Cooling%20Mat%20/%20K�lem�tte.%20Ass.%20farver%20(bl�%20eller%20camouflage)/&showitem=11823

Jeg har lige syet en til en KG-bruger. Og jeg vil sy flere når jeg får tid. Det er en foret pose med velcro hvor man kan lægge køleelementer ind eller ud i siderne. Den er under udvikling. Og yderst et betræk man kan tage af og vaske…også med velcro. Det kunne godt blive en god ting til både de varme somre OG til udstillingsbrug.

Jeg ville synes om sådan en med kølemåtter til hundene - hold da op en bestilling der kommer en dag!

Mine katte ikke kølemåtter, de tager dyner og hundesenge med tykke tæpper pt, de skal have mest ud af varmen lader det til

Jeg tror jeg vil lave en iaften til mine egne kræ og bruge dem som “forsøgsdyr”. Men jeg kan forestille mig, at er man kat og i byen i en vaaarm lejlighed så ville en kølepude være en god ting. Mine kan jo bare lægge sig ud under nøddebuskene på den svalende jord

Jeg har lige bestilt en af dem du linker til i går og venter spændt på den kommer. Og hvis Junior ikke gider bruge den, så røg der lige et af deres kølehalsbånd med, så kan han i det mindste få det på imens han siger og skælder ud over varmen :tihi:

Kan jeg lokke dig til at skrive igen, når den er i hus & forhåbentlig i brug? :slight_smile:

Skal forsøge at huske det :wink:

ka du ikke lave en i menneske størrelse også ? :sos: :waytohot:

[ul]
[li]Læg et lagen i fryseren[/li][li]Vent[/li][li]Pak dig ind i det[/li][li]Enjoy![/li][/ul]

:høhø: