Kom og besøg mig

…på lørdag og søndag i Silkeborg.
Der er indendørs bagagerumsmarked…det foregår på Århusvej 45 (Silkeborg Sportscenter) og er begge dage mellem 10 og 16
Jeg har så meget med…trambolin, børnecykel med støttehjul, smykker, week-endseng, herresko, børnetøj, voksentøj, køkkenting (og sager) :tihi:
Og meget meget mere :uha:

har vi tid ku det godt tænkes vi kiggede forbi.
jeg går ud fra det er ved silkeborg hallerneude ved ringvejen

Det er liige når du kommer ind i Silkeborg, lige efter campingpladsen…ind til højre hvor der førhen var en tømmerhandel.
SKØNT hvis der kommer nogle og hilser på :tak:

[quote=kamikaze;337819]Det er liige når du kommer ind i Silkeborg, lige efter campingpladsen…ind til højre hvor der førhen var en tømmerhandel.
SKØNT hvis der kommer nogle og hilser på :tak:[/quote]

nåååå der, ja det sted kender jeg da godt:)

Brita - Hehe, jeg ville da hellere komme og besøge dig og alle kattene!! :wink:

Det skulle du gøre, husk badetøjet :tihi:

Birthe - ??? :slight_smile:

Hun har jo en swimmingpool så du kan svømme hvor kattene drikker :høhø:

Brita har en hel pool som vandskål til kattene :D:D:D:D:D

Hahaha - ja så må jeg hellere

Hvis Eva skal bade skal hun først hakke hul på isen derude. :rock:
P.t. kommer dyrene ikke derud…har en skrækkelig oplevelse siddende i hovedet. En vinter var Cedille med da vi skulle igennem bassinrummet ud i haven…der var som nu is på bassinet og hun gik derud. Mit hjerte gik istå, nærmest men skorpen holdt. Var hun gået igennem skulle jeg i værste tilfælde ikke bare I vandet men også måske skulle ind under isskorpen hvis hun var kommet der ind under. Så bassinrummet er NO Go p.t.:thumbdown:

[quote=kamikaze;338103]Hvis Eva skal bade skal hun først hakke hul på isen derude. :rock:
P.t. kommer dyrene ikke derud…har en skrækkelig oplevelse siddende i hovedet. En vinter var Cedille med da vi skulle igennem bassinrummet ud i haven…der var som nu is på bassinet og hun gik derud. Mit hjerte gik istå, nærmest men skorpen holdt. Var hun gået igennem skulle jeg i værste tilfælde ikke bare I vandet men også måske skulle ind under isskorpen hvis hun var kommet der ind under. Så bassinrummet er NO Go p.t.:thumbdown:[/quote]

Ejjj Brita vinterbader du ikke engang…

Det skulle være så sundt eller nowet :blegne:

:ups: jeg er en pipskid. Vandet skal helst være 24 ¤ eller derover :tihi:
Til gengæld er jeg så en vandhund.:rock:
Gik livredder i Hammel svømmehal i 5 år til en lungeoperation satte en stopper for det en tid, og så er jeg aldrig kommet igang igen.
Og nu tager mine dyr og hittemisserne al min tid :yatta:

Har du nullersenge med? :smiley:

jEG KAN GODT TAGE NOGLE STYKKER MED FOR DIN SKYLD…ELLERS NORMALT IKKE FOR JEG KAN IKKE SÆLGE DEM. fOLK MENER DE NÆRMEST SKAL VÆRE GRATIS OG DET KAN JEG IKKE SY DEM TIL.

hov…caps lock…sorry
Bilen er forøvrigt pakket :uha: jøsses der er meget. Ydermere tager min gemal med imorgen tidlig så han kan agerer slæbedyr :tihi:…han tager også ting med i hans bil…b l.a. fylder to børnecykler og en trambolin jo en del.

Håber at se en masse dejlige mennesker og få delt en maaaassssse visitkort ud og foldere ligeledes.
NU vil jeg i bad og så skal der soves
:kryds: håber at få solgt i hvert tilfælde for mindst 1000 kr begge dage så der er til 2 hittemisser

:thumbup: fin dag…kom hjem med 1271 kr og det er ok.
Solgte endda 3 nullerputsenge som jeg KUN havde med fordi jeg blev opfordret…for til bagagerumsmarkeder plejer folk ikke at ville give noget for en nullerputseng, men 3 ville gerne idag.
Der blev også solgt en del smykker og ISÆR Hello Kitty-tingene gik som varmt kage :tihi:
Det bedste var næsten folk tog af folderne så det var utroligt. 1 sølle folder stod ensom tilbage da jeg lukkede standen kl.16
Fandt dog en mere blandt mine ting senere.
Imorgen går turen igen til Århusvej 45 i Silkeborg.
Kig ind…jeg har varm ingenting på kanden :høhø:

http://www.mja.dk/bbillede/bagagerums-marked-i-sportscentret?bId=8#billed

Halløjsa - der er du jo. Du ligner dig selv :høhø: :høhø:

Godt at høre du fik solgt en masse, selv Nullerputsenge :smiley: Vi fik desværre ikke tid til at komme forbi, vi bor ellers lige ved siden af næsten :høhø:

JØSSES :uha:…nå skidt pyt, det kan jo ikke laves om…men nu blev jeg da mindet om jeg trænger til en tur til frisøren :tihi:

Idag gik det bedre…d.v.s flere handler og jeg kom af med alt det store (trambolin, trehjulede cykel).
2-3 nullerputsenge blev det også til…dog skal der puttegrise en gravhund i den ene, men det gør ikke noget :høhø:
Folk var vilde med mine Hello-Kitty-ting så med pengene igår har jeg alt ialt 2805 kr…dog er de 100 mine for jeg havde 100 med i byttepenge igår
Men 2705 er i hvert tilfælde to hittemisser der er tjent ind til og det er tilfredsstillende.
Det har været en så dejlig week-end og med SÅ mange dejlige mennesker og hvor HAR jeg dog fået mange dejlige missehistorier.
NU er jeg fisme også træt, så jeg har lige givet mig selv en fridag imorgen…ringer til mine kolleger imorgen tidlig og fortæller det :thumbup:
Nu bliver næste gang d. 10.-11. april…og er der nogen der vil have syet særlige nullerputsenge OG spare porto så PB…så får I den/dem i Grenaa:ok::pote:…jeg vil også prøve om jeg kan nå at lave nogle burhængekøjer. Har købt noget stof der i den grad egner sig