Kom så de hviie

Idag har Anne P og jeg været på tur, vi har været i Kastrup og hente en lille snebold.

Hils på Guliver Dominori*BY aka Guliver aka Snebolden aka Oddy (kært barn har mange navne :wink:)

Guliver er en korthåret orientaler, hvid med Oddeye - OSH w 63 for de nørdede.

Han er født den 10/4-18 og er fra Hviderusland.

Han har indtaget hjemmet med høj haleføring og ham og Blua er allerede bedste venner og leger godt sammen. Cookie synes lige nu at han er dum og grim og bare kan pikle af!

Vi glæder os rigtig meget til at se Guliver vokse sig stor og se hvordan han udvikler sig. Han virker rigtig lovende og er godt typet og temperamentet er helt i top :grin:

Han er en god dreng, som Anne siger :tihi:

PS. @_DK_Sugieh hans hale er laaaaaaaaaaaaang :klappe:


27 Synes om

Det er gonnok en pæn kat, selv om hans ører er helt forkerte når man har bimsebrillerne på :rolleyes: Ikke desto mindre tror jeg du får stor fornøjelse af ham - til lykke med ham, jeg glæder mig til at se ham på show :slight_smile:
VH
Susanne

1 Synes om

Mange tak :grin:
Ja, han kommer desværre ikke med til Lem, men han skal helt sikkert med til Århus og han kommer nok også med en tur i Plantorama og skal vises frem :wink:

1 Synes om

Tillykke med den lille dejlighed. :hjertekat: Godt man ikke er typen der bliver misundelig. :flojte:

1 Synes om

Ih altså Kamilla, det har du godt nok skjult godt at der var sådan en på vej.

Han ser skøn ud, og tillykke med ham :+1::heart_eyes:

1 Synes om

Hvor er han smuk :smelter:

Tillykke med ham :flag:

1 Synes om

Wow han er fiiin! :heart_eyes:
Har selv siddet og sukket over en klon på facebook de sidste par dage…:blush::wink:

2 Synes om

Han var faktisk med i det seneste dso blad men vi ville gerne lige at han faktisk landede før vi sagde for meget :wink:

1 Synes om

Tillykke med ham <3

1 Synes om

Nu går jeg jo ikke sådan op i haler så jeg er bare ligeglad NÅ :laughing:
Stort tillykke med ham jeg glææææææder mig til fredag hvor jeg skal hilse på :heart_eyes:

1 Synes om

Vi glæder os til at vise ham :smiley::smiley:

Kæft hvor er han lækker - tillykke med ham :heart_eyes::kissing_heart::flag:

1 Synes om

En virkeligt spektakulær dreng :hjerte: - stort tillykke :flag: til alle. :smiley:

1 Synes om

Stort tillykke :slight_smile:
Hvor er han bare sød :heart:

1 Synes om

Tillykke med den nye dreng :flag:
Hvor ser han sød ud :two_hearts:.

1 Synes om

Endnu engang tillykke til jer begge (eller måske alle fire; den lille fyr selv, Blua, Anne og dig :grin: ).
Han ser ualmindelig dejlig ud. :heart_eyes: Ih, hvor jeg glæder mig til at møde ham ‘live’.

1 Synes om

Status er at han har indtaget hjemme med høj haleføring, ham og Blua leger godt sammen men Cookie synes stadig at han er dum og grim, men hun skal alligevel lige snuse til ham.
Hun løber også, så det kan være at hormonerne sidder ude på frakken :wink:

3 Synes om

Tror måske også det handler om at de damer er nogle strigle når det tager dem. Det er mine i hvert fald…damn bitches :face_with_raised_eyebrow::speak_no_evil:

Word!

Han er godt nok pæn! :slight_smile:

Skal han ikke vises frem i Forum? :slight_smile: