Kom sådan til at grine

For nogle timer siden fik jeg feber og kastede op. Jeg har det elendigt… (meget synd:-))

Men så ved jeg ikke om I kender det der med, at man ligger med rumpetten i vejret og kaster op og kattene står og kiiiigger for hvad laver hun nu? (plus en hund:-))

Og så hører jeg den her lyd - og så kaster Tara en hårbolle op. Det var sikkert ikke i sympati, men for pokker så kom jeg alligevel til at grine midt i al min elendighed:-)

Skøre katte!

[QUOTE=lenschow;635426]For nogle timer siden fik jeg feber og kastede op. Jeg har det elendigt… (meget synd:-))

Men så ved jeg ikke om I kender det der med, at man ligger med rumpetten i vejret og kaster op og kattene står og kiiiigger for hvad laver hun nu? (plus en hund:-))

Og så hører jeg den her lyd - og så kaster Tara en hårbolle op. Det var sikkert ikke i sympati, men for pokker så kom jeg alligevel til at grine midt i al min elendighed:-)

Skøre katte![/QUOTE]

Hihihi awww det var da en sympati-bolle :tihi:

Ej undskyld man må ikke grine på andres bekostning :slight_smile: Men du lagde sgi selv op til det :lol:
Du må have rigtig god bedring :trøste:

Timing is everything!

Ja, hvis ikke dig og Tara, der kaster op om kap, kan sætte Fie i gang, så ved jeg snart ikke … :øhmm:

:klapper:

Jeg vælger at holde historien for mig selv… Finder Slaggy ud af det kaster hun bare en hårbolle op i sympati for Tara.

Vi må hellere stoppe domino-effekten her :slight_smile:

:klapper::klapper::klapper:

Kom sådan til at tænke på denne:

:lol::lol::lol:

God bedring - og undskyld at jeg griner :lol:

Ja …-xxrotflmao rigtig god bedring til både dig og Tara.

[QUOTE=lenschow;635426]For nogle timer siden fik jeg feber og kastede op. Jeg har det elendigt… (meget synd:-))

Men så ved jeg ikke om I kender det der med, at man ligger med rumpetten i vejret og kaster op og kattene står og kiiiigger for hvad laver hun nu? (plus en hund:-))

Og så hører jeg den her lyd - og så kaster Tara en hårbolle op. Det var sikkert ikke i sympati, men for pokker så kom jeg alligevel til at grine midt i al min elendighed:-)

Skøre katte![/QUOTE]

:trøste::trøste:

Stakkels dig… god bedring…

Er ked af at skulle være den, der siger det til dig men :

Skynd dig at blive bedre, katte kender IKKE til timing - så Fie går i fødsel i aften/nat… :uha:

Og så er det endda vist en SNO der sidder der på ryggen og troner! Ja de er ligeglade med vores lidelse Tante T!

:slight_smile:

I må gerne grine… :slight_smile: