Kommende ny kat hos DK Lindvig

Må jeg præsentere Aroni :hjerte:

Aroni er n0922 og fra opdrættet Noldor i Spanien
Pt. er han 7 uger, og når vi kommer frem til august, rejser jeg ned for at hente ham :love2:

Jeg glæder mig helt afsindigt til at få ham hjem :thumbup: og er Linnet og Javier fra Noldor dybt taknemmelig for at betro os denne smukke dreng.

Så blev det offentliggjort :smiley:
Stort tillykke med nullerbassen Hanne

Glæder mig SÅ meget til at gramse på herren og selvfølgelig se hvad han kan præstere :wink:
Bliver også så spændende og sjovt at følge ham - jeg har hele tiden synes han var en charmebasse på billeder :smelter:

Ejjjj hvor fedt Hanne :slight_smile:

Han ser også bare SÅ lækker ud :smelter:
Men øh striber - hvad blev der af sort/hvid :tihi:

Hvor han dog en køn lille fyr! :inlove:

Hvor er han dog en smuk lille stribet fyr.:hjerte:

Må han opfylde alt, hvad I ønsker af ham.:kryds:

Han er en lækker kat…stort tillykke med ham…:slight_smile:

WAU! Han er da bare for skøn :smiley:

Så blev det endelig offentliggjort :slight_smile:

Han er da en rigtig charmetrold og kan godt forstå du glæder dig til, at hente ham hjem.
Kan tænke mig til tiden er rigtig lang indtil du skal afsted.

Jeg glæder mig til, at følge ham, og få lov til, at gramse på ham :smiley:

Hvor er han bare skøn, Hanne :hjerte: :smiley: Glæder mig til at se ham live :slight_smile:

Til lykke, han er dejlig. Nu skal du bare ha’ has på ventetiden - den er laaaang

Kæmpe tillykke med ham Hanne! Han har længe været min favorit i kuldet, så jeg glæder mig rigtig meget til at se ham live og gramse på ham :slight_smile:

Tillykke - hvor er han lækker :hjertehop:

Sikken da en skøn stribedreng :hjerte:

Jeg laver lige et fælles svar til jer :slight_smile:

Tusind tak for alle de søde ord om Aroni.

For mig har Aroni en meget interessant stamtavle, og han udvikler sig rigtig godt både mht. temperament og udseende.
Ventetiden er lang, men det er jo også en del af det at være opdrætter :cool2:
Heldigvis kender jeg Linnet fra Noldor rigtig godt, og hun “fodrer” mig næsten dagligt med informationer om Aroni samt billeder og videoer af ham og hans søskende :thumbup:

Jo vist har han striber, men alt i denne verden er jo ikke sort/hvidt :høhø:

Tillykke med en flot lille dreng. :slight_smile:

Jeg glæder mig også til at se hvordan han ender som “stor”, og følge ham herinde… :smiley:

he was meant to be yours :høhø:

Do you remember you have chosen his name before his birth? When I comment the topic I would use to my coming litter and let you know the possible names, you pointed Aroni as your favorite option for a boy :hjerte:

Anyway, Im very happy he will live with you :thumbup:

Oh yes, I remember :smiley:
You mentioned the theme was going to be “Yorubas” and I was like :?
Then you informed me, that Yorubas are minor gods, and sent me a link, so I could read about the theme and all the gods.
I spent hours reading all the interesting things about each possible name.
Aroni is god of the forest :slight_smile: and I told you, it would be my favorite option for the boy in the litter.

You may be right - he was ment to be mine :love2:

han er lækker :hjerte:

[QUOTE=DK Lindvig;1056934]Oh yes, I remember :smiley:
You mentioned the theme was going to be “Yorubas” and I was like :?
Then you informed me, that Yorubas are minor gods, and sent me a link, so I could read about the theme and all the gods.
I spent hours reading all the interesting things about each possible name.
Aroni is god of the forest :slight_smile: and I told you, it would be my favorite option for the boy in the litter.

You may be right - he was ment to be mine :love2:[/QUOTE]
A god of the forest - a name that fits a norwegian forest cat perfectly :hjerte:

Is it possible to have that link? :?
I’m really curious, and would always like to learn more! :smiley: