Kommentarer til nyt site

På dit navn f.eks: Elskelig smilende o.s.v.
Android tablet.

Jeg tror der vil gå lang tid før jeg bliver fortrolig med dette - om nogensinde.

Jeg anerkender at der er lavet et meget stort arbejde for at få det nye forum op at køre, men det er godtnok forvirrende.

Måske er jeg bare blevet for gammel til at vænne mig til noget nyt - ærgerligt for jeg har altid været glad for Kattegale.

Der sker det samme for mig - adgang nægtet- hvis jeg trykker på tilnavnet, men hvis jeg trykker på det lille billede ud for navnet kan jeg se brugerens profil.

Ja det kan jeg også Trine men jeg kan jo så stadig ikke se hele dit tilnavn og det var den egentlige grund til at jeg trykkede på et tilnavn :grin:

1 Synes om

Nååååeh, ja så hjælper det jo ikke så meget :lol: Jeg troede, du gerne ville se de andre detaljer om personen.

1 Synes om

Hmm ja… Kan sige, at den side du ikke kan se alligevel ikke indeholder tilnavne. Ret tosset!
@Rune - kan vi slå linket fra?

Du kan se hele tilnavnet, hvis du går gennem profilbilledet ind på brugerens profil.

1 Synes om

Passer ikke …på de lange tilnavne forsvinder slutningen, f.eks. dit eget slutter med ‘‘pip for pelsb…’’ og resten kommer ikke frem ved at trykke på profilbilledet :neutral_face:

Er du helt inde på profilen eller bare på visitkortet?

Det kan nok også betyde noget, hvad man bruger. På PC får jeg hele navnet inde på profilen, men på mobilen er der ikke plads…

Det gør ingen forskel hos mig, om jeg går ind på din profil … jeg sidder med en bærbar :grinning:

Lige min kan du nok ikke regne, for den slutter med … :wink:

Elskelig smilende farvelade med pip for pelsbolde...

1 Synes om

Det har ikke den store betydning for mig, faktisk har de tilnavne altid irriteret mig en lille smule :sunglasses:
Så blandede mig kun fordi, jeg skulle tjekke om det kom frem, sådan som du skrev det gjorde :grin:

1 Synes om

Jeg har et spørgsmål vedrørende en funktion…

Under visse indlæg står der “1 svar”, eller “4 svar”. Og det er jo fedt nok at man direkte kan se svar på den måde.
Men efter man har trykket og udvidet for at se disse svar, og så scroller videre ned, kommer de samme svar sg* igen! :surrender:

Er der nogen måde at slå det fra på? Sådan så jeg kan vælge om jeg vil se den der udvidelses-mulighed?

Her er billede fra tanke-tråden om hvad jeg mener : (Det er lige gået ud over Pia, fordi det var dér jeg kunne se at der kun var ét svar. Den gør det samme i denne tråd)

1 Synes om

Nej, det er der ikke, så vidt jeg ved. Hvis du bare lader være med at klikke på pilen, så kommer indlæggene kun en gang.

Det er beskrevet lidt i howto om emner. Det jeg er kommet frem til er, at den er der til, hvis nu du gerne vil have ekstra fokus på svar til et bestemt indlæg.

1 Synes om

nå, så faldt der lidt ro på det hele…
@RuneS
kan ikke unblocke DNS, kun IP, billed serveren bruger range i 52 xxxxxxxx

  • sjovt nok har FF sagt usikker side, netop pga billeder - gør den ikke mere (pt)
    alligevel er det ikke muligt at se nogen form for billeder før jeg slår peerblock fra …
    det må jeg leve med …
    @galath
    ved ikke helt om det var mig der ikke fandt rigtig rundt, men kunne ikke oprette nyt emne, kun svare…så …det gjorde jeg…:smiley:

Mht password …opret en let tilgængelig mappe, skriv PW derinde, så kan man finde dem igen - men der er man også mere eller mindre låst til en enhed hvor de står

Et gammelt, men stadigt fint, råd er sådan set også at have en lille notesbog til at ligge derhjemme hvor man skriver dem ind. Stor set alt hvad der er digitalt kan man hacke fra alle steder i verden, men en fysisk bog skal man have indbrud i huset for at miste, og det sker da heldigvis sjældent :slight_smile:

@Jim Det var altså ikke en irettesættelse :slight_smile: Blot en forklaring på, hvorfor jeg havde flyttet det. Det er forvirrende lige her i begyndelsen, og jeg har tænkt mig i begyndelsen - indtil alle bliver mere vant til kategorisystemet - at flytte indlæg og emner, så de ligger der, hvor de hører til. Ellers kan vi jo slet ikke finde dem :slight_smile:

Du kan oprette nyt emne, hvis du står på enhver form for forside, dvs. forsiden af Kattegale eller forsiden af en kategori.

Vi skal jo heller ikke lave om på det bare for min skyld :slight_smile:

Det har noget med blandt andet hælningen på min skærm at gøre, og hvordan jeg sidder i forhold til den. I øvrigt gør den pink farve ved loungeindlæggene på forsiden det samme. Men pyt - den lader vi ligge :slight_smile:

@Eva Jeg er ked af, at du har det sådan. Jeg ved bare ikke helt, hvad jeg kan gøre ved det. Det gamle site duede ikke mere, og vi var nødt til at finde noget nyt.

Jeg havde håbet, folk ville give det en chance i lidt mere end 2 dage, før de sagde fra. Og det håber jeg også stadig, at du vil. For hvis man med det samme beslutter sig for, at man ikke kan finde ud af det - ja, så er det helt sikkert, at man ikke kan. Men jeg kan jo ikke tvinge folk til at have lyst til at finde ud af det.

6 Synes om

Kære Eva, jeg håber du vænner dig til det, for jeg ville savne dig herinde.

2 Synes om

Jeg er også en af dem der har rigtig svært ved at overskue nye ting, ikke kun på kattegale men i det hele taget. Men eftersom kattegale og facebook er de to sider jeg bruger mest, har jeg ikke tænkt mig at give op uden kamp. :bangbang: :donk: Og jeg håber virkelig at jeg lære at bruge det nye kattegale, for jeg vil virkelig mangle stedet hvis jeg ikke gør. :heart:

Og jeg er helt enig i, at det gamle kattegale trængte til at blive udskiftet! Så jeg er kun glad for at vi har en ny side, og alt det arbejde der er blevet lagt i det. Jeg har hele tiden sagt, og det mener jeg stadigvæk, at jeg vil hellere have et dårligt kattegale (i dette tilfælde nu bare et jeg ikke helt kan overskue), end intet kattegale. Og så længe det bare er nyt, så er der jo håb for at jeg lære det at kende. Hvor imod den gamle side, vil jo ikke blive bedre af der gik længere tid. :tak:

5 Synes om