Kommentarer til nyt site

Jeg synes alle de funktioner jeg har haft brug for er nemme nok, men det der irriterer mig er, at alle tråde ligger hulter til bulter på forsiden … altså ikke inddelt efter kategorier.
Ved godt jeg bare kan vælge en kategori og så ligger trådene de rigtige steder (forhåbentlig :wink:) … men lige nu irriterer det mit øje :roll_eyes:

3 Synes om

Svaret er til både Galath og Trine (jeg kan ikke finde ud af at citere)

Selvfølgelig vil jeg give forummet en længere chance, det er klart, jeg var bare så frustreret, da jeg skrev mit indlæg.

:flushed:

5 Synes om

Jeg har ikke haft overskud til at læse hvordan man bruger kattegale, grundlæggende kan jeg sjældent overskue at læse mig til hvordan ting virker. Så lige nu prøver jeg mig bare frem, fx håber jeg at jeg i dette svar har Skattekats indlæg med. :smile:

Jeg savner også at trådene ligger opdelt i kategorier, men det er vel en vanesag. Dog skal jeg på et tidspunkt finde ud af om der er tråde man kan skjule, så jeg kun ser dem når jeg vil? For jeg har rigtig svært ved mindetrådene, jeg tuder jo som pisket hver gang nogen mister en kat. :vraele:

Okay det lykkes så ikke, at få Skattekats citat med… :gruble:

Efter du har trykket svar, skal du trykke på den lille talebobbel øverst til venstre i den boks der popper op som du skriver i. Så kommer citatet med. :slight_smile:

1 Synes om

Taaak! :+1:

2 Synes om

Det er jeg glad for :slight_smile: Citer-funktionen er også en af dem, som driller mig. Jeg kan fint finde ud af det på pc, men på telefonen driller det. Men som Hugo altid sagde: “Vi skal nok klare det sammen os to” - eller i dette tilfælde os mange :wink:

5 Synes om

Jeg opdagede i går at man kan markere det man vil citere, på telefonen, og så dukker der en “citér” knap op :slight_smile:

2 Synes om

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med at se tråede i kategoier uden at skulle under de enkelte kategorier, men du kan finde en kategori (fx mindetråde) og trykke på den dropdown med en cirkel i og vælge “Ignoreret”, så burde dens indlæg ikke længere komme under “Seneste”

2 Synes om

Tak for tippet :slight_smile: Så langt er jeg dog også nået. Men når jeg så forsøger at skrive svaret, kommer teksten til at stå INDEN citatet - og jeg kan ikke flytte cursoren ned efter citatet, uden at få slette det sidste af [/quote] - klammen. Men nu er jeg så begynd at lade det ske og bare skrive slutningen af [/quote]-klammen ind igen manuelt. Så går det. Men det må kunne gøres nemmere. Jeg fortsætter i hvert fald forsøget på at finde en løsning :cowboy_hat_face: (Cowboyen er erstatning for en Sherlock Holmes smiley, som vist ikke findes :wink: )

2 Synes om

Tusind tak @RuneS det vil jeg så gøre. :tak:

Har lige en forspørgsel: Jeg kan se, at Lounge-trådene stadig har en lidt lyserød farve ligesom hulen i det gamle KG. Er det muligt at lave farven lidt dybere? Det er meget svært at se forskel på den nuværende lyserøde og hvid, når man sidder i det “forkerte” lys.

3 Synes om

Jeg har vist fundet fidusen (tror jeg nok)

:yum:

1 Synes om

Det havde jeg så ikke :tired_face:

Jeg synes at der er meget stor forskel på om jeg sidder på computeren eller med telefonen. På telefonen er det næsten ikke til at overskue og har tit fået trykket på den lille drop down pil og så forsvandt mit indlag og jeg har bandet og svovlet.
Vidste ikke at den bare lagde den ned i bunden, men det kunne jeg jo ikke se på telefonen :hoho:

1 Synes om

Forsiden svarer jo til “nye indlæg” i det gamle forum. De lå også hulter til bulter. Der var bare ingen farver på. Kategorinavnet stod så godt nok helt ude til højre, så man så det måske ikke så meget.

Jeg er ikke som sådan forudindtaget, når det gælder dette forum. Jeg kan sagtens se, det også har nogle mindre hensigtsmæssige opsætning. Men lige den der synes jeg ikke er en af dem.

Jeg brugte aldrig ‘‘Nye indlæg’’ på det gamle KG, så det er nyt for mig :wink:
Men det skal jeg nok vænne mig til … der skal mere til at skille os ad :slem:

4 Synes om

Hvis du vil svare på noget, der i forvejen er et svar på noget, der er citeret - så vil brugen af taleboblen citere HELE indlægget - dvs. også det indlæg, der bliver svaret på i den citerede mail. Du kan gøre 2 ting:

  1. Du kan bruge taleboblen og så manuelt fjerne det, du ikke vil have med.

  2. Eller du kan i selve det indlæg, du vil svare på, markere den del, du vil svare på, hvis du ikke vil svare på det hele. Så får du en lille boks frem med et citationstegn i. Den klikker du bare på, og så er teksten sat ind.

Den brugte jeg så hellere aldrig. :grin: Jeg mener at det var siden “forum” jeg havde som fast startside i min browser. :slightly_smiling_face:

I har opdaget denne side, ikke?

Det er den, der svarer til forumforsiden i det gamle. I kan ikke se de enkelte tråde (det kunne man heller ikke i det gamle), men I kan se, om der er ulæste indlæg i de enkelte underkategorier.

1 Synes om

Der tager du fejl, min kære Trine :sherlock:

Det gamle kg havde en, som dog dengang hed Karen :tihi:

Jeg har siddet og leget meget med den farve… Hvis den bliver mere end sart lyserød, så bliver teksten svær at læse.
På det gamle var det også kun baggrunden, der var lyserød. Alle indlæg var sart blå…

1 Synes om