Kommentarer til nyt site

Ikke før nu. :thumbup: :wehu: Den må jeg gemme, og så må jeg se hvad der vinder med tiden. Tak. :tak:

1 Synes om

Tak Ingrid - jeg må prøve mig frem :yum:

Er der nogen steder man kan finde de gamle smileys eller skal man kunne huske symbolerne for at kunne anvende dem?

Hvorfor kommer nogle af mine gamle indlæg frem, når jeg læser/svarer på tråde??

Når du er inde og skrive et indlæg, så tryk på den hvide smiley i toppen. I det vindue der kommer frem med smileys, er der ni valgmuligheder helt ude til venstre. Tryk på den sidste, helt nede i bunden, der ligger de smileys der blev overført fra det gamle kattegale. :ballonbamse:

2 Synes om

De ligger (nogle af dem) helt nede i bunden i smiley-boksen :ok:

2 Synes om

Tak til Skattekat og Enki - jeg har fundet dem :grin:

2 Synes om

Undskyld hvid emnet har været oppe før - men hvordan sætter man billeder ind??

Når du skriver en besked, så tryk øverste i skrive-vinduet på streg med en pil opad, der står upload når du holder musen hen over den.

Og jeg forsøgte lige, så hvis det jeg sagde er rigtig, bør der være et billede med i denne besked. :grin:

22022_10153432086728006_7651370760340495856_n

7 Synes om

Eva, bær over med mig hvis det er skrevet før - men har du prøvet den der “catbot”, der kommer man godt igennem det hele. Jeg har lige gennemført den. Og man kan gemme hele den beskedtråd som “catbot”'en fører en igennem så man altid kan finde tilbage til hvordan man udfører de forsk. funktioner :slight_smile:

2 Synes om

7 Synes om

Tak Enki, det lykkedes :wehu:

2 Synes om

Eva, bær over med mig hvis det er skrevet før - men har du prøvet den der “catbot”, der kommer man godt igennem det hele. Jeg har lige gennemført den. Og man kan gemme hele den beskedtråd som “catbot”'en fører en igennem så man altid kan finde tilbage til hvordan man udfører de forsk. funktioner :slight_smile:
[/quote]

Nej, den har jeg ikke prøvet, men jeg vil kigge på den - tak for tippet :tak:

1 Synes om

@Lykke
må hellere lige sige at den pink farve er forsvundet et par steder i loungen, både fra forsiden og inde

@Eva Jeg gætter på, det er den blå boks, der kommer frem i højre side, når du skriver indlæg?

Hvis det er den, du mener, så skyldes det, at systemet er meget pædagogisk indrettet (man kunne også sige patroniserende og belærende, men lad os nu bevare den positive tilgang :wink:). Det fortæller dig, at det indlæg, du er gået i gang med at skrive, minder om et andet indlæg, du tidligere har skrevet.

Jeg har opgivet at gennemskue, hvordan den når frem til det. Det giver i hvert fald ikke altid mening. Og jeg har nogenlunde styr på, at jeg ikke sidder og poster det samme igen og igen. Så jeg lukker bare boksen :slight_smile:

Hvis det er de links, der står helt nede i bunden af en tråd, så er det henvisninger til andre tråde, som systemet gætter på, du også kunne være interesseret i. Lige som på Amazon: Når du har kigget på denne bog, er du måske også interesseret i disse bøger.

Igen ved jeg ikke, hvad systemet baserer det på. Og om det giver nogen mening. Men det er jo ikke noget, der generer nogen - går jeg ud fra. Hvis nogen kan bruge dem, er det fint, hvis ikke - ja, så det er lige meget.

1 Synes om

Det er dem i bunden, jeg mener.

Det er gamle indlæg, som jeg selv har postet for længe siden - det generer mig såmænd ikke, jeg undrede mig bare :what2:

1 Synes om

Nu har jeg surfet rundt nogle dage og i starten var jeg bestemt ikke imponeret. Det har mest være udseendet jeg har haft det svært med. Det ser jo overhovedet ikke ud som det ‘plejer’ :tihi: Men jo mere jeg lærer sitet at kende, jo gladere bliver jeg for det. Så det skal nok blive rigtig godt, når først jeg har vænnet mig til de nye omgivelser :thumbup:

4 Synes om

Det forstår jeg godt. Og det er helt tilladt at spørge. Så skal vi nok svare - hvis vi kan :slight_smile:

1 Synes om

Da jeg loggede ind første gang, lå alle de mindetråde jeg har lavet i gennem årene, linet op til mig … det trak lidt tårer :cry:

2 Synes om

Det er meget anderledes, og indrømmer jeg er heller ikke god til at læse vejledninger, så jeg prøver mig frem :slight_smile:
Håber I vil bære over med mig hvis noget ser underligt ud :grin:

Jeg ved det er et stort arbejde I har gjort med den nye side og takker for det :slight_smile:

Hvordan kan jeg se hvilke indlæg jeg har skrevet i, for indrømmer jeg er ikke så god til at huske, hvilke jeg kun har læst, trykket på hjertet eller skrevet i :rolleyes:

2 Synes om

En MEGA fordel ved det nye: Det kører hurtigt :thumbup:

Det gamle kunne godt være en prøvelse i hastighed nogle gange…

3 Synes om

Jeg mener du kan se det, hvis du går ind på din profil.