Kommer GLS ud om Lørdagen?

Jeg kan se på mit tracking nr, at de er nået Kolind i aftes, og det plejer at betyde at jeg så får mine varer i dag. Men nu er jeg pludselig i tvivl om de også kommer ud om Lørdagen??

Jeg har svimlende travlt i dag og sidder og ved ikke om jeg skal vente lidt på dem, eller om jeg egentlig bare skal smutte, der er jo ingen grund til at sidde standby, hvis de alligevel først kommer på Mandag…

• nogen der ved om de kører i weekenden??

Det gør de ikke - så smut du bare :slight_smile:

100000 tak Ingrid, du er dagens kvinde!!!:smiley:

:smutter::smutter:

Det tror jeg ikke, de gør.
Kolding er deres danske “hub”, så der skal også være en tracking på deres afdeling i Københavnsområdet, før pakken er på vej ud til dig. :slight_smile:

Nej de sender kun ud i hverdagen , hvis ikke at kunden som har afsendt pakken har en ekstra weekend service tilknydet .
Men det har de fleste ikke da det gør forsendelsen noget dyre.Det er da kun hvis det er meget vigtigt ting eller dokumenter, man bruger den service.
Så jeg ville ikke regne med den, når den ligge i kolding :slight_smile:

Så er jeg også hjemme igen…

Hos mig, så hedder den Kolding og sidste stop er Tåstrup, inden den når mig.
Men ankommer den til Kolding om natten, så har jeg pakken om formiddagen, så når den Tåstrup inden jeg når at vågne op og tjekke.

Det er bare så smart at man kan følge det på skærmen, specielt fordi jeg ikke har nogen ordning med at de bare kan levere selvom jeg ikke er hjemme. Og det betyder ikke noget for mig at jeg lige skal holde mig hjemme den ene formiddag…

• også første gang jeg har haft en weekend med ind over, jeg har altid fået varer inden Fredag. Og fik da også den ene pakke i går.

Jeg får altid bestilt op til weekenden, så jeg først får mit mandag-tirsdag :tihi:
Men så fik jeg endelig taget mig sammen til at bestille tirsdag aften, og så glemte jeg da alt om at torsdag var helligdag :høhø:

Så nu venter jeg også 3 pakker ( der i det mindste så er sendt samtidigt) :juhu:

Mit havde de pakket så snedigt, at jeg fik alt kattegruset på en gang. Så nu kommer alt maden i den næste pakke. Det havde det måske været meget smart om de havde mikset lidt, så man havde lidt af hvert…:smiley:

Ha! Så er jeg ikke alene om at glemme at kigge i kalenderen :tihi: Mit fine regnestykke væltede jo pga den helligdag, :surelog: så i stedet for at ankomme til Kbh. S fredag var det kun nået til Kolding - og så ved jeg jo godt at de kommer mandag, hvor jeg ikke er hjemme :doh:
Heldigvis kan man jo bare ringe og aftale leveringsdag :ok: Så med mindre det er en af de mindre kvikke chauffører, :dokdok: kommer det på tirsdag i stedet :ok:

Sådan gør de så altid her. Men det ankommer som regel samtidig, så det betyder ikke så meget :slight_smile:

Ihh hvor er jeg glad for at de bare kan stille kasserne her :slight_smile:

Vil slet ikke gå for mig bare at blive hjemme en dag, tror de vil blive noget så tossede i bilka hvis jeg ikke mødte op på arbejde :stuck_out_tongue:

Håber da du får pakken på mandag :slight_smile: så misserne kan få noget at spise

Den nemmeste løsning på det er at sætte leveringsadressen til ens arbejdsplads, men desværre er det ikke er alle arbejdsgivere, der tillader det trick.
Men der, hvor jeg arbejder, fungerer det altså rigtigt godt - også når pakkerne leveres af vore konkurrenter fra GLS, DPD og UPS. :wink:

Jeg er uendeligt glad for min stregkode på døren :smiley:
pling og så sætter de kasserne pænt af lige foran min dør :slight_smile: (i en lukket trappeopgang) fantastisk at jeg selv slipper for at slæbe så :smiley:

[QUOTE=PiaB;610089]Jeg er uendeligt glad for min stregkode på døren :smiley:
pling og så sætter de kasserne pænt af lige foran min dør :slight_smile: (i en lukket trappeopgang) fantastisk at jeg selv slipper for at slæbe så :D[/QUOTE]
Hvordan kommer de ind i opgangen? Jeg spurgte engang, og med mindre man har en aftale med en bestemt, navngiven nabo, hvor de må ringe på, så er det no-go. :noway: De må ikke ringe på hos tilfældige, det hedder at stemme dørklokker og det må de ikke… :regler:
Nå… jeg tror faktisk heller ikke jeg ville være så vild med at ha’ varer for ca 1500 kr stående i opgangen…

[QUOTE=Ann R;610101]Hvordan kommer de ind i opgangen? Jeg spurgte engang, og med mindre man har en aftale med en bestemt, navngiven nabo, hvor de må ringe på, så er det no-go. :noway: De må ikke ringe på hos tilfældige, det hedder at stemme dørklokker og det må de ikke… :regler:
Nå… jeg tror faktisk heller ikke jeg ville være så vild med at ha’ varer for ca 1500 kr stående i opgangen…[/QUOTE]

Vi har den samme faste GLS mand her på vejen og han har dørkoden hertil, idet der er ikke mindre end to “forretningsdrivende”, som også får leveret til opgangen :slight_smile:
Men det er en aftale som er lavet med GLS i Aalborg i kraft af, at vi har de stregkoder her :slight_smile: og kan høre det er ret “normalt” i Aalborg, at der er en fast leverandør på de forskellige gader og de så har dørkoder til opgange med erhvervsløsninger :slight_smile: Service i høj grad fra GLS i Aalborg/Nørre Sundby - uden tvivl! :slight_smile:

vi har generelt en ret god opgang, med gode naboskaber, så jeg er slet ikke bekymret for at have mine varer til at stå fremme indtil jeg kommer hjem :slight_smile:
min nabo gør dog nogen gange det, at hun smider tingene ind til mig, hvis der er så mange, at det er svært at komme forbi dem :høhø: (vi har udvekslet nøgler)

[QUOTE=PiaB;610104]
Men det er en aftale som er lavet med GLS i Aalborg i kraft af, at vi har de stregkoder her :slight_smile: [/QUOTE]
Nårh. Her er det nøgler - systemnøgler, der passer til både opgang og lejlighed, så det er ikke lige noget jeg udleverer, heller ikke hvis det var muligt. Men pyt, bare det lykkes :slight_smile:

Jeg havde også overvejet om de leverede i dag så det var dejligt at få afklaret