Konfusion, kælekatte, blommekompot

[quote=Charlotte Oeh.;463901]Det er da et vigtigt spørgsmål, for der er garanteret mange førstegangskøbere, som ikke ved det. Hvad er din indfaldsvinkel til det?

Indfaldsvinkel - hvis det har noget at gøre med geomatri så må jeg altså hoppe fra her for det har jeg ikke meget forstand på :ups:

Der kan jo også været forskel på, om de er import eller ej :thumbdown:

Hvis de er import betyder det jo at det for andre er export, det håber jeg at du er klar over :slight_smile:

Puha - den er sværere. Jeg ved ikke nok om de langhårede, og de indgår
ikke i semiprojektet.

Måske du skulle undersøge muligheden for et langhåret projekt. Det skal
nok køre sideordnet, for jeg tror ikke, at semierne bryder sig om, hvis
man trækker for meget på deres erfaring. :sshh:[/quote]

OK - jeg vidste godt det var et svært spørgsmål, men når man stakker brænde så kommer man altså let til at tabe et stykke over foden og det gør altså nams kan jeg godt fortælle dig. På facebook siger de også at det var dumt gjort - jeg kan kun give dem ret. :ked:

Jo, jo da, men jeg kan love dig for, at det ikke er alle, der har samme
opfattelse - det er en hellig ko. Du er en modig Qvinde, Birthe :høhø:

[quote=Charlotte Oeh.;463901]Ihhh, hvor er du morsom, Ann :høhø:

Bukker, takker og nejer :slight_smile:

Det er nemlig rigtig godt set - eller nowet - tror du har lidt insiderviden :stuck_out_tongue:

Jeg har masser af viden… odg ikke om insider… og hvorfor skal det egentlig blandes ind i denne snak om semi??? Insider er da noget med fodbold er det ikke?

Så ja, jeg har da i den grad personæig erfaring, til gengæld har jeg
overhovedet ingen personlig erfaring.

Kan du dokumentere det???

[COLOR=Black]Og det var da dig selv, der mailede den der videnskabelige shower-
undersøgelse til mig efter zoochokomanilla-foredraget i september :slight_smile:

[COLOR=Blue]Tænk… det kan jeg ikke huske… plejer altså aldrig at give det videre… kun som små hints…
[/COLOR]

[/COLOR]
(Er du i øvrigt snart færdig med min neglefil?)

Hvilken neglefil??? :fløjte: det var sgudda din kam…

Er det Alzheimers Light? :høhø:

Dorte er klog… hun bruger ordet uartig…

Det er da et vigtigt spørgsmål, for der er garanteret mange
førstegangskøbere, som ikke ved det. Hvad er din indfaldsvinkel til det?

Der kan jo også været forskel på, om de er import eller ej :thumbdown:

Indfaldsvinkel er ca lige på… jeg importerer ikke fordi så skal jeg også eksportere… så jeg henter i udlandet hvad jeg skal bruge…

Puha - den er sværere. Jeg ved ikke nok om de langhårede, og de indgår
ikke i semiprojektet.

Nja… det er ikke helt rigtigt… det kommer meget an på farven nemlig!

Måske du skulle undersøge muligheden for et langhåret projekt. Det skal
nok køre sideordnet, for jeg tror ikke, at semierne bryder sig om, hvis
man trækker for meget på deres erfaring. :sshh:[/quote]

Jeg tror at Birthe vil komme til at stå meget alene med sådan et projekt…

Hedder det ikke offside :?

Kan du dokumentere det???

Hvad vil du have? Jeg har nedfaldsblommer - tåbeligt at de ikke blev plukket :argh:

[COLOR=blue][COLOR=blue]Tænk… det kan jeg ikke huske… plejer altså aldrig at give det videre… kun som små hints…
[/COLOR][/COLOR]

[COLOR=black]Nu beder du altså selv om det …hvad hvis jeg siger “mojitos” :klapper::klapper:

[/COLOR]

Hvilken neglefil??? :fløjte: det var sgudda din kam…

[COLOR=black][/COLOR]
[COLOR=black]Nåh, så er det nok derfor, at jeg ikke synes, min kam virker så godt mere :rock:

[/COLOR]

Indfaldsvinkel er ca lige på… jeg importerer ikke fordi så skal jeg også eksportere… så jeg henter i udlandet hvad jeg skal bruge…

Men Ann, der skal du jo være ekstremt på vagt i forhold til semikorthår -
de har simpelthen ingen skrupler.

Husker du ikke fnugrullesagen??? :rock:

Nja… det er ikke helt rigtigt… det kommer meget an på farven nemlig!

Farven? Jeg troede faktisk de var endt op med farveløs.

Hvilke farver tænker du på - og er det så stemt af på bundlinjen? Ja, jeg
ved godt, at det virker som om, det så kører i ring - men uden bundlinje,
keine semi-neine, som de siger i Berlin :høhø:

Jeg tror at Birthe vil komme til at stå meget alene med sådan et projekt…

Enig. Men er der nogen, der er mand for det, så er det da Birthe :ok:

Omg…-LOL

Jeg synes det er tarveligt, at du begynder at blande Mojitos ind i denne debat!!! nå, altså…
Du ved udmærket godt, at de var i semiprojektet længe før dig eller andre…

Men Ann, der skal du jo være ekstremt på vagt i forhold til semikorthår -
de har simpelthen ingen skrupler.

Husker du ikke fnugrullesagen???

Du kan lige stole på at jeg husker den sag!!! men den viste organiseringen af projekter ikke altid er ensartet… og det er vist dét Dorte siger??? eller måske ikke … hvis du forstår???

Farven? Jeg troede faktisk de var endt op med farveløs.

Nej, nej… der er skam farve på!!! Men jeg ved ikke hvordan man administrerer den…

Hvilke farver tænker du på - og er det så stemt af på bundlinjen?

Rød, grøn, blå eller måske gul?
Jeg ser det hele fra siden, så bunden ved jeg intet om!

Ja, jeg ved godt, at det virker som om, det så kører i ring - men uden bundlinje,
keine semi-neine, som de siger i Berlin

Altså… nu har jeg haft tysk i en hel måned, så jeg ved nok, hvad jeg snakker om… og jeg har aldrig hørt om at de snakker i Berlin på den måde!!! jeg har faktisk set en film og alt muligt…

.oO(Gad vide hvordan man bestiller en blå vogn til et katteforum)Oo :gruble:

Egentlig vil jeg godt melde mig til at stå for langhårsprojektet, men jeg har finkæmmet Charlie og jeg kan simpelthen ikke finde genet :S

Hvorfor det? Er der nogen der er tossede -what

Hva? hvad? :? Jeg har ikke insinueret noget som helst… :øhmm:
Det ved jeg ikke hvor du har fra…

Ann og Charlotte. Hvor langt I med at klarlægge pelstykkelsesgenet? Og lykkedes det at bruge baggrundsviden fra potter og pander ang. tykkelse?

[quote=Barky;464184]

Ann og Charlotte. Hvor langt I med at klarlægge pelstykkelsesgenet? Og lykkedes det at bruge baggrundsviden fra potter og pander ang. tykkelse?[/quote]

Hvor er jeg glad for at du spørger!!!
Skal lige præcisere og fortælle at det ikke er hverken mit eller Charlotte eller Dortes projekt… vi deltager kun fordi vi mener det er vores pligt og politisk l´korrekt… i hvert fald lige nu…

Men man kan netop godt bruge baggrundsviden, hvis den altså komer i forgrunden - men det har noget med bundlinjen at gøre og det ved jeg ikke så meget om…
Tykkelsen er som vinden nu engang blæser… men hvis man tilsætter lidt blommer, så sker der noget… bare prøv!

Jeg er glad for at du siger det. Jeg vil gå til formanden med det så.

Jeg har forsøgt med druer, men det lader til at det kun er stilken som de er interesseret i, og den lader bestemt ikke til at virke… Det hverken blæser eller vokser.

Semi! Min bare r**…! Det kommer aldrig til at virke. Jeg har et æble, skal jeg forsøge syns du? Jeg er bare bange for at det bliver siddende på stammen. Og ellers skal jeg finde bue og pil… frustreret

Altså… hvad blander du nu æbler ind i det for??? Så kan jeg godt forstå at du er forvirret!!!

Og formanden??? Blahhh Hn er sgudda helt ligeglad… med langhår og andet… gør fuldstændigt som hn selv vil…

Semi er så meget mere end det…

Det var nu kun fordi at jeg fandt nogen, mere lå der som sådan ikke i det fra min side. Måske fra æblets, men ikke fra mig af.

Nu skal du ikke negligere formanden, nogen skal have skylden. Men den tror jeg helt klar at Hr. Lund Madsen ville blive gladere for. Desuden tror jeg ikke at den fylder så meget…

[quote=Ann K;464233]Altså… hvad blander du nu æbler ind i det for??? Så kan jeg godt forstå at du er forvirret!!!

Og formanden??? Blahhh Hn er sgudda helt ligeglad… med langhår og andet… gør fuldstændigt som hn selv vil…

Semi er så meget mere end det…[/quote]

Jeg er altså lidt lost fordi jeg har slet ikke forstand på blommer, dog ved jeg at står de for længe så kan det hænde at der kommer ‘‘hår’’ på. Om det er semi eller om det tilhøre korthårs typen er jeg til gængæld ikke sikker på.

Kan være at hårlængden afhænger af blommetypen, altså hvor godt den er typet?

[quote=birtheras;464311]

Kan være at hårlængden afhænger af blommetypen, altså hvor godt den er typet?[/quote]

Vejret, vejret og atter vejret :slight_smile:

Der er en hel fraktion, der arbejder ud fra vejrteorien i forhold til semi-semi
blommerne.

De andre siger, at man ikke skal kaste med blommesten, hvis man selv bor
i en æbleplantage :confused:

[quote=Charlotte Oeh.;464641]
De andre siger, at man ikke skal kaste med blommesten, hvis man selv bor
i en æbleplantage :confused:[/quote]

Tænk jeg troede det hed: Individer der er henvist til transprante domiciler med ringe brudstyrke, bør ikke anvende fragmenter af geoloisk oprindelse som projektiler…eller sagt med andre ord: Man skal ikke gå over åen efter brændte bagerbørn når brønden er kastet til med en bjørn der er skudt i et glashus!!!
Men DET er måske et side spor???

[quote=HeroldDesign;464668]Tænk jeg troede det hed: Individer der er henvist til transprante domiciler med ringe brudstyrke, bør ikke anvende fragmenter af geoloisk oprindelse som projektiler…eller sagt med andre ord: Man skal ikke gå over åen efter brændte bagerbørn når brønden er kastet til med en bjørn der er skudt i et glashus!!!
Men DET er måske et side spor???[/quote]

Kvinde, du må finde et andet sted at snakke tosse-snak. Der sætter jeg grænsen! Jeg stemmer for at gå til formanden. Kan vi få oprettet en afstemning?

Jeg synes det er ved at være tid til at folk melder klart ud istedet for de insinueringer, det har nu aldrig ført noget godt med sig. Og det skulle være meget, meget mystisk hvis det begyndte på det idag. Men hvad ved jeg, man lærer jo nyt hvert minut og for den sags skyld time. :sshh:

[quote=HeroldDesign;464668]Tænk jeg troede det hed: Individer der er henvist til transprante domiciler med ringe brudstyrke, bør ikke anvende fragmenter af geoloisk oprindelse som projektiler…eller sagt med andre ord: Man skal ikke gå over åen efter brændte bagerbørn når brønden er kastet til med en bjørn der er skudt i et glashus!!!
Men DET er måske et side spor???[/quote]

Kommer vel helt an på, om nogen har solgt skindet, før bjørnen blev skudt :gruble:

Jamen man bør da sælge det før kræet er skudt, ellers er der jo huller i og så indbringer det ikke nær så høj en pris som blommer uden semi.

Og jeg mener faktisk at man er nød til at tage æbler med i sin betragtning, hvis man også blander vejret ind i bundlinjen.

Og formanden nægter jeg simpelthen at udtale mig om, for hn har med garanti slet ingen æbler…
Allerhøjst nogle blommer der ikke dur til kompot, så h
n aner da slet ikke noget om det.

Sagde bedstemor and…