Konfusion, kælekatte, blommekompot

[quote=alleos7;464754]Jamen man bør da sælge det før kræet er skudt, ellers er der jo huller i og så indbringer det ikke nær så høj en pris som blommer uden semi.
[/quote]

:sorry: …det er selvfølgelig mig, der lige havde misset den.

Og hvis man kan sælge det to gange - så er man vist direkte videre i
semifinalen. Det er bedre end at give æg.

Og jeg mener faktisk at man er nød til at tage æbler med i sin betragtning, hvis man også blander vejret ind i bundlinjen.

Altså jeg har bare så dårlig erfaring med æbler på bundlinjen. Er det ikke
langt bedre så at sige, vi går kun efter blommerne, og så må man lægge
eventuelle overskydende pærer i komposten?

Det mener jeg faktisk ud fra den betragtning, at hovedparten arbejder med
kun en bundlinje.

Og formanden nægter jeg simpelthen at udtale mig om, for hn har med garanti slet ingen æbler…
Allerhøjst nogle blommer der ikke dur til kompot, så h
n aner da slet ikke noget om det.

Enig :ok: Formanden er købt, hvis du spørger mig :sshh:

Sagde bedstemor and…

Åhh tillykke bedstemor and - så bliver du en ægte RAPpenskralde :høhø:

Hvad er det i grunden for en formAND der bliver talt om - jeg troede at formen altid var den samme selvom længden af simi er til diskution :?

[quote=Charlotte Oeh.;463702]. Papirer eller ej. BBP -
Blommer, pærer eller pizza - mere behøver jeg nok ikke at sige.
[/quote]

Charlotte, det hedder altså en B-PP-V! Det er en ørerelateret svimmelhed, og du kender vist fænomenet. Det optræder især, når man roterer mod venstre i sengen :ok:
Keep spinning :velkommen:

[quote=Ann K;463797]Altså Dorte… Du gør det ikke nemt når du skriver blåt, okay ?

Men du ved godt selv at mirabeller er sådan nogle som alle kan lide men ingen vil have! [/quote]

Blåt er måske helt sort,men når man selv er en “Mira-belle”, eller det, der ligner, så-e…kan det godt flyve i den vind, der ikke blæser :kryds:

[quote=birtheras;463824]Grøndland, er det ikke der julemanden bor og bør vi så ikke sende nogle bønner den vej :øhmm:

O Fat obas, kel binol in süls,paisaludomöz nem ola!Kömomöd monargän ola!Jenomöz vil olik,äs in sül, i su tal.Bodi obsik vädeliki givolös obes adelo.E pardolös obes debis obsik,äs id obs aipardobs debeles obas.E no obis nindukolös in tentadi,sod aidalivolös obis de bad.Jenosöd![/quote]

Hvalitie imia Gaspodnie - så’n ca, her godt 10 år efter, helt som musketerernes 3. bog.

[quote=HeroldDesign;464668] Man skal ikke gå over åen efter brændte bagerbørn når brønden er kastet til med en bjørn der er skudt i et glashus!!!
Men DET er måske et side spor???[/quote]

Man skal ikke kaste med galehuse, når man selv er et skrog - alt væk, som det hedder om katten, musen og smørret. Meget smørret.

Og det er helt semi alt sammen, jeg har selv hentet blommerne :ok:

Jeg tror nu, det hedder, at man ikke bør kaste med æbleskrog, når man selv har et drivhus.
Men det er jo igen relativt, for hvor skal man så drive?
Og hvad med blommerne?

Det kommer i dén grad an på, om den er semi eller semi-semi.

Det tror jeg ikke, du er nok tættere på bundlinien.

Men, det skal jeg ikke kloge i, selv om min onkel hed Åge.
.

Er jeg alene om at synes, dette er den mest meningsfulde tråd i KatteGales historie ?? :thumbup:

Det er nok semi-relativt i forhold til tidens sammenhæng :heya:

Og betalt for fulde huse og til UG. Det tør svagt antydes, skulle jeg ellers mene!!! :håndtryk::regler:

[quote=Charlotte Oeh.;464775]

Enig :ok: Formanden er købt, hvis du spørger mig :sshh:

Åhh tillykke bedstemor and - så bliver du en ægte RAPpenskralde :høhø:[/quote]

Købt, og solgt til stanglakrids :uha:
Jeg mener, at det er en søm-and :hjertehop:

Simi, det er da en hel telefon, og ikke en halv :rolleyes:

[quote=MiSi;465151]Købt, og solgt til stanglakrids :uha:
[/quote]

Stang lak rids - det er jo det rene hærværk :rock:

Så vil jeg hellere se den der søm-and som formand - den kan vel selv
slå et slag for projektet.

Helt ærligt… jeg sys alzå at tråden nu har bevæget sig alt for langt væk fra det oprindelige…
FormANDENs gerninger er ligesom dykænders vingefang i øvrigt ikke til diskussion!!!
Og da slet ikke i forbindelse med Semiprojektet…

Mine semier er fresten meget interesserede i dett lidt langhårede projekt og vil gerne vide, hvornår der kommer en rapport ang dette… jeg har vist dem billedet og de tror nok at de ved hvad det hele går ud på… det er meget taknemmelige for at få denne mulighed… også selv om det betyder at andre ikke har den…
Birthe… hvis du vil starte noget langhåret op, så skal du bare henvende dig på den persiske ambassade…

[quote=Charlotte Oeh.;465303]Stang lak rids - det er jo det rene hærværk :rock:

Så vil jeg hellere se den der søm-and som formand - den kan vel selv
slå et slag for projektet.[/quote]

En søm-and som form-and hmmmmmm den kan jo både blive skæv og alt mulig andet så den vil jeg altså ikke slå på :S

[quote=Ann K;465314]Helt ærligt… jeg sys alzå at tråden nu har bevæget sig alt for langt væk fra det oprindelige…
FormANDENs gerninger er ligesom dykænders vingefang i øvrigt ikke til diskussion!!!
Og da slet ikke i forbindelse med Semiprojektet…

Mine semier er fresten meget interesserede i dett lidt langhårede projekt og vil gerne vide, hvornår der kommer en rapport ang dette… jeg har vist dem billedet og de tror nok at de ved hvad det hele går ud på… det er meget taknemmelige for at få denne mulighed… også selv om det betyder at andre ikke har den…
Birthe… hvis du vil starte noget langhåret op, så skal du bare henvende dig på den persiske ambassade…[/quote]

Præstestyret styre der Ann og uden maske er det altså svært at få adgang :frowning:

[quote=Ann K;465314]Helt ærligt… jeg sys alzå at tråden nu har bevæget sig alt for langt væk fra det oprindelige…
[/quote]

Ann, det er pga. vinden - the answer, my friend, is blowing in the wind :guitar::blondine:

Birthe… hvis du vil starte noget langhåret op, så skal du bare henvende dig på den persiske ambassade…

Enig - de har garanteret allerede læst om projektet i nogle teblade.

Personligt synes jeg, at det er så godt gået, at Birthe vil gå i front for et
langhåret projekt. Et lille tip - prøv at få en tandlæge med på sidelinjen;
jeg tror nemlig godt, det kan komme til at trække tænder ud.

Ahhh så forstår jeg bedre invationen i eftermiddags, de er begyndt på deres forundersøgelser :rock:

Langhårsprojektet går dog nok i vasken - kræene smider hårene hurtigere end solen kan nå at skinne og det siger altså ikke så lidt. Måske ender de med at være ren semi og total uden for blommekompost :S

Mener bestemt der findes en blomme-sort der hedder Victoria…I frankrig er den så blot tortie OG langhåret…her på matriklen er de spynx’er…blommerne altså

Åhh ja, dem har jeg set, de er blågrønne når de er lettere umodne, dog har jeg ikke set dem langhårede, altså blommerne - Victoria er god ikke skaldet endnu :høhø:

Nå, trist at ikke alle forstår et eller tydeligt budskab om semi :confused:
Men det skyldes sikkert naturen… Som min tante nok ville have sagt.

Hvad er for resten det m kælekatte Charlotte ?

[quote=Ann K;465376]Nå, trist at ikke alle forstår et eller tydeligt budskab om semi :confused:
Men det skyldes sikkert naturen… Som min tante nok ville have sagt.

Hvad er for resten det m kælekatte Charlotte ?[/quote]

Din tante var en klog kvinde :ok:

Projektet har jo nogle delmål, som gerne skulle figurere oven for bundlinjen.
Bl.a. skal der sættes fokus på tavler, og hvad det gør i forhold til kæl -
mange mener jo, at kål på kæl medfører køl. Det er jo en kile i sig selv.

Nu bliver jeg altså lidt forvirret!
Vi havde fastlagt at semi var krøllet, eller at det nogle gange kunne være det… måske… hvorfor taler du nu om kiler… det er altså ikke kilehalede ørne, det her!!!
Og tavler - det bliver altså alt for stort at have med, har jeg hørt… kan ikke være i lommen jo! Hvis du forstår?
Men det er måske ikke det du mener?

[quote=Ann K;465505]Nu bliver jeg altså lidt forvirret!
Vi havde fastlagt at semi var krøllet, eller at det nogle gange kunne være det… måske… hvorfor taler du nu om kiler… det er altså ikke kilehalede ørne, det her!!!
Og tavler - det bliver altså alt for stort at have med, har jeg hørt… kan ikke være i lommen jo! Hvis du forstår?
Men det er måske ikke det du mener?[/quote]

Rolig nu :høhø:

Semi er og bliver krøllet. Og du har da ret i, at tavler ikke kan være i
lommen - og det er måske det, der er problemet. Større lommer skal der til,
men hvordan effektueres det? Med en kile?? Det er dig, der har forstand på
den slags, og derfor mener jeg også, at netop du må gå forrest.

Og når talen falder på lommer og krøller, så glem ikke lommeulden! Den
kan blive nøglen til det helt store semi-projekt. Blommer rimer jo på lommer :stuck_out_tongue: