Hvad tænker I om ham her? Nogen, der kan genkende ham?
Genkende ham kan jeg umiddelbart ikke, men nøj han er smuk ![]()
Et andet billede, hvor man bedre kan se hans smukke ansigt ![]()
Der er nok nogen, der kender ham, selv om de måske ikke genkender ham. Han hedder Magnus og er en Eife-kat ![]()
Stort tillykke med Magnus ![]()
Næh, er han din? ![]()
Stort til lykke ![]()
Hvor er han altså dejlig - hvis han er din, så stort tillykke med den smukke dreng ![]()
Jeg tænkte han virker da bekendt - og med god grund…! ![]()
![]()
![]()
Det er årets bedste opdatering - og ikke mindst beslutning, de der Eifer er sgu’ ikke det værste man kan ende med… ![]()
![]()
![]()
![]()
Tillykke med Magnus, han ser sød ud ![]()
Han ser ud til at befinde sig godt i sit nye hjem. Hvor er han dog dejlig.
Nu fik jeg jo highjacket tråden her til mit eget ærinde, men pludselig kunne jeg ikke finde ud af, hvordan jeg skulle fortælle om ham
Men måske skulle jeg bare give ham sin egen tråd.
Og det fik han så.
Magnus (Kong Magnus den Gode på stamtavlen) flyttede ind i lørdags. Han er 6 år gammel, og han kommer som nævnt fra Eva. Hun mente, han kunne have godt af at være et sted, hvor han kunne få hele opmærksomheden. Han har nu boet her i 4-5 dage - og man skulle tro, det var 4-5 år. På den måde, han bare har accepteret det hele fuldstændig.
Han spiste og drak ikke så meget de første par dage, men det er han kommet godt efter. Han sover i sengen og fylder det hele. En nat drattede han ud over kanten, fordi han skulle vride sig rundt, mens han blev nusset. Og han drøner rundt i haven og jagter solsorte og gråspurve.
Det er også mit indtryk, han befinder sig godt. Men vi er jo stadig i gang med at lære hinanden at kende. En 6 år gammel kat kommer jo med en fuldt udviklet personlighed og vaner og rutiner hjemmefra. Det har jeg ikke prøvet før, så det har været og er lidt spændende.
Stort tillykke til både dig og Magnus ![]()
Det lyder som om, han føler sig godt hjemme allerede ![]()
Stort Tillykke med ham, dejligt med ny kat, der bare flytter ind ![]()
Det ligger åbenbart til familien - P & D var 4 & 5, og var bare hjemme, bogstavelig talt fra 1. sekund… ![]()
Flere billeder, please - og så må vi da også ha’ afklaret, om vi er kommet i familie…? ![]()
![]()
![]()
Yay - og allerede da jeg åbnede tråden tænkte jeg at " hmm, gad vide om det er…"
Stort tillykke!
Ihhhhhh
hvor er det skønt for dig og Magnus
Stort tillykke med hinanden, det lyder som alt er som det skal være ![]()
Stort tillykke til alle.
Hvor er han smuk.
![]()
Tillykke med smukke Magnus
Det glæder mig at I har fået hinanden, for selvfølgelig skulle du da have kat igen ![]()
Hvor dejligt for jer begge! Tillykke med hinanden ![]()
Dejlige Magnus
Stort tillykke med ham ![]()