Kong Magnus flytter ind

Hvad tænker I om ham her? Nogen, der kan genkende ham?

23 Synes om

Genkende ham kan jeg umiddelbart ikke, men nøj han er smuk :smelter:

7 Synes om

Et andet billede, hvor man bedre kan se hans smukke ansigt :heart:

Der er nok nogen, der kender ham, selv om de måske ikke genkender ham. Han hedder Magnus og er en Eife-kat :blush:

22 Synes om

Stort tillykke med Magnus :hjerte:

6 Synes om

Næh, er han din? :heart_eyes:
Stort til lykke :flag:

8 Synes om

Hvor er han altså dejlig - hvis han er din, så stort tillykke med den smukke dreng :sparkling_heart:

6 Synes om

Jeg tænkte han virker da bekendt - og med god grund…! :thinking::metal::blush:

Det er årets bedste opdatering - og ikke mindst beslutning, de der Eifer er sgu’ ikke det værste man kan ende med… :smirk::heart::heart::heart:

10 Synes om

Tillykke med Magnus, han ser sød ud :heart_eyes:

7 Synes om

Han ser ud til at befinde sig godt i sit nye hjem. Hvor er han dog dejlig.

5 Synes om

Nu fik jeg jo highjacket tråden her til mit eget ærinde, men pludselig kunne jeg ikke finde ud af, hvordan jeg skulle fortælle om ham :flushed: Men måske skulle jeg bare give ham sin egen tråd.

8 Synes om

Og det fik han så.

Magnus (Kong Magnus den Gode på stamtavlen) flyttede ind i lørdags. Han er 6 år gammel, og han kommer som nævnt fra Eva. Hun mente, han kunne have godt af at være et sted, hvor han kunne få hele opmærksomheden. Han har nu boet her i 4-5 dage - og man skulle tro, det var 4-5 år. På den måde, han bare har accepteret det hele fuldstændig.

Han spiste og drak ikke så meget de første par dage, men det er han kommet godt efter. Han sover i sengen og fylder det hele. En nat drattede han ud over kanten, fordi han skulle vride sig rundt, mens han blev nusset. Og han drøner rundt i haven og jagter solsorte og gråspurve.

Det er også mit indtryk, han befinder sig godt. Men vi er jo stadig i gang med at lære hinanden at kende. En 6 år gammel kat kommer jo med en fuldt udviklet personlighed og vaner og rutiner hjemmefra. Det har jeg ikke prøvet før, så det har været og er lidt spændende.

30 Synes om

Stort tillykke til både dig og Magnus :flag:

Det lyder som om, han føler sig godt hjemme allerede :hjerte:

6 Synes om

Stort Tillykke med ham, dejligt med ny kat, der bare flytter ind :heart:

5 Synes om

Det ligger åbenbart til familien - P & D var 4 & 5, og var bare hjemme, bogstavelig talt fra 1. sekund… :heart:
Flere billeder, please - og så må vi da også ha’ afklaret, om vi er kommet i familie…? :thinking::smirk_cat::smirk:

10 Synes om

Yay - og allerede da jeg åbnede tråden tænkte jeg at " hmm, gad vide om det er…"

Stort tillykke!

8 Synes om

Ihhhhhh :clap: hvor er det skønt for dig og Magnus :slight_smile: Stort tillykke med hinanden, det lyder som alt er som det skal være :dans:

8 Synes om

Stort tillykke til alle. :flag: Hvor er han smuk. :hearts: :thumbup:

7 Synes om

Tillykke med smukke Magnus :flag: Det glæder mig at I har fået hinanden, for selvfølgelig skulle du da have kat igen :wink:

9 Synes om

Hvor dejligt for jer begge! Tillykke med hinanden :flag:

7 Synes om

Dejlige Magnus :heart: Stort tillykke med ham :flag:

5 Synes om