Kongen og Guden af Nørrebro

Hej Alle,

Så er det vidst på tide, at jeg viser vores drenge frem.

Føst et par stykker af King

Og så er der Buddha, som stadig tror han er en killing, på trods af at han er 5 år.

Beklager billedspammen, håber i tilgiver mig :slight_smile:

Spam du bare. Når det er billeder af lækre katte, så må man spamme alt det man vil :slight_smile:
De er godt nok dejlige :wehuu:

Hold op hvor er de skønne. Er helt vild med 2 billed af Buddha er du vild han rå hygger.

Det er altid en fornøjelse at få lov til at se så smukke og velplejede katte :slight_smile:

Ja, spam du bare - NØJS, de er lækre :love2:

Åh hvor er det to meget smukke misser.:wehuu:
Hilsen Lisbeth

Hvor er de da bare et par smuksakker :wehuu:
Takker for kigget og spam endelig igen snart :tihi:

Hvor er det det par flotte katte. Ingen tvivl om, at Buddha er meget smuk med hvid pels og odd eye, men rent personligt har jeg et svagt punkt for tabby MC’er. Mønsteret giver sådan et dejligt vildt udtryk, selv om King indeni sikkert er så god som dagen er lang. Tak for kigget.

Hvor er de bare flotte begge 2. :slight_smile:
Er helt vild med Buddha dog, med smuk hvid pels og de dejligste odd eye øjne. suk

Hvad beklager du dog? Jeg kan ikke forstå det. Billeder er ALTID mere end velkommen. :smiley:

Wow, sikken en pels King har, så skinnende… :slight_smile:

Flotte katte, og dejlige billeder, tak for at vi måtte se dem :slight_smile:

Enig med alle de andre, smukke katte…og den slags spam er mere end velkomment!!!

Skønne billeder af dine to drenge :hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Tusind tak for alle jeres fine ord om vores bamser :slight_smile:

Hehe, sådan ligger han tit - han er en værre puttegris. Favoritsovepladserne er dog min hovedpude og en gammel papkasse, hvor han lige kan klemme sig ned :høhø:

Stemmer i med de andre…lækre katte :hjerte::hjerte:

De er dejlige hver for sig. Det første billede af King :besvimer::besvimer::besvimer:
Han er lige til at møzze :høhø:

Åhhh ja, King er da sandelig The King!

Jeg går helt i gulvet over det første pletskud, ikke bare har jeg en prik med tabby MCO, men det blik!
Han gør Buddha rangen stridig som en ægte katte-gud - hvilken ophøjet, altseende ro - wow…

Mere spam, tak, af “guden og guden” :wink:

Åhh skønne billeder af dine to smukke bamser især det af Budda der ligger på ryggen for at blive nusset :hjerte:

Tænk de allerede er blevet så store, tiden går hurtigt :slight_smile:

King og Buddha bukker og takker for alle de fine ord :slight_smile: