"Kongens sejrsgang i Hornslet"

Det lykkedes mig at tage et eneste godt billede af Gizmo denne mandag - kig i trådene om Junior, Devi og Niggi hvis I vil se hvor meget mere samarbejdsvillige de var…

Men, I skal nu ikke snydes, så det ene gode billede fra i dag bliver krydret med lidt ekstra.

Først Kongen selv…og lidt af hans “fangst” fra Hornslet:

Og pokalerne for sig sammen med de små NOM-dimser der blev delt ud begge dage til de nominerede katte:

Og så vil jeg inden de næste to billeder pointere at jeg absolut ikke bedøver mine katte til udstillinger…de ser bare sådan ud :tihi:

To drenge, der er rigtigt, rigtigt glade for hinanden:

Og tilsidst et billede af vores bur…jeg syntes jeg ville være blæret og slæbte alle Gizmos pokaler med fordi han var topkat…hold op hvor havde jeg fortrudt det da jeg pakkede sammen søndag aften…og især da tingene skulle slæbes op i lejligheden…

Åhhhh nu kan jeg snart ikke mere. Mit hjerte går helt grassat. :inlove:-love

Dine billeder er bare så søde og fyldt med kærlighed.

Og Gizmo han er jo bare en lille hjerteknuser, den søde sorte snut. :hjertetildig:

Bare rolig, jeg holder for nu…er løbet tør for gode billeder at efterbehandle. Til gengæld har jeg heller ikke spist aftensmad endnu, så jeg skal vist liiiiige ud og varme den rest pizza der ligger og dufter i køleskabet :ups:

Gizmo er bare så dejlig og med de smukkeste øjne :wehuu:

Der er ikke noget at sige til at hans pokal samling bliver større og større :rock:

Han er flot som altid, og med skønne øjne.

Hvor er han bare den dejligste missedreng, med de skønneste øjne man kan tænke sig.
Knus Elin

Den aller dejligste missedreng :wehuu::wehuu::wehuu:

Uhhhh - Flotte grønne øjne:wehuu:

:wehuu:

Er du vanvittig ?

Sikke da en øjenfarve på en sort blankpudset kat :hjerte::hjerte:

WOOOOOOW ! han er skøn.

:wehuu:

Gizmo din dejlige dreng :wehuu:
og igen Junior :wehuu: