Kønsskifteoperation

Den planlagte kastration blev til en sterilisation, og hankatten dermed til en hunkat… Det kan man vel godt kalde en slags kønsskifteoperation, ikke?? :?

Min mors lille, vilde hittemitte, som vi har tillagt såå mange maskuline egenskaber, har vist sig at være en pigemis… :ups: :ups:

:tihi:

Sådan kan det jo gå :slight_smile:

Men jeg skal have mobbet dyrlægen næste gang, jeg er derude… Hun mente med 85% sikkerhed, det var en hanmis :smiley:

Den er da bare køn - uanset køn

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

[quote=Eva;258981]Den er da bare køn - uanset køn

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:[/quote]
Ja, lige nu bruger jeg også “den” :smiley: :smiley:

Det er hverken første eller sidste gang, den slags sker :høhø:

Hehe hvor sjovt da jeg faldt for Fjummer som killing troede jeg også hun var en hankat var overbevist om det og kaldte hende Fjummergøj var først efter jeg havde haft hende nogle uger(hun kom ind som VILD) jeg opdagede hun var en pigemis -LOLTillykke med din nye mis:wehu:

Tak, det er min mors lille prinsesse :slight_smile: Ja, det er altså ikke helt nemt at se, hvad der er hvad på de små størrelser :smiley:

-LOL

[quote=M&M-mor;258899]Den planlagte kastration blev til en sterilisation, og hankatten dermed til en hunkat… Det kan man vel godt kalde en slags kønsskifteoperation, ikke?? :?

Min mors lille, vilde hittemitte, som vi har tillagt såå mange maskuline egenskaber, har vist sig at være en pigemis… :ups: :ups:
[/quote]

Anne PYT…han eller hun… :hjerte:hvor er hun smuk.

ups det er vi vist flere der har prøvet:ups: Men hvad man elsker jo det lille pus afligevel-love

Hvor er hun alså sød. Det er da slet ikke så tosset med en lille prinsesse :slight_smile:

hovsa -LOL

Hihi, men hitter Mille blev også til Milton et par dage efter jeg havde fået ham.

Men hvor er hun yndig. -love