Koratboom i juni

!Killingeboom i juni i Danmark!

  1. kuld - Primprau’s Miss Phryne Fisher (bor hos Camilla Baird, ejes af Ann Kynde Christensen, registreres i TICA)
  2. kuld - Primprau’s Badeanden SifSaf (bor hos Ann Kynde Christensen, ejes af Ann Kynde Christensen, registreres i TICA)
  3. kuld - Ta Si Kheiyw’s Koramikino (bor hos Charlotte Bachmann Jarshøj, ejes af Camilla Baird, registreres i FIFe)

Far til kuldene: Silen Narak Lhor Morakot*PL

Al henvendelse sker til [email protected]

11 Synes om

Hvor mange killinger ser I her? Termin ca.1.6.

Jeg får ikke tit røntgenfotograferet mine drægtige hunkatte - der kommer de killinger, der kommer. Men denne gang er en undtagelse - Phryne har hikket nogle dage (naturligvis ikke hos dyrlægen🤷🏻) - den hikke har udviklet sig til en slags tør hoste. Røntgen blev taget for at se, om killingernes position kunne være årsagen - den er bestemt medvirkende årsag… mellemgulvet er spændt op i en bue…

billede

3 Synes om

Jeg tæller 5 hoveder :see_no_evil:

4 Synes om

Jeg ville umiddelbart også sige to i en side og tre i de anden side :slight_smile:

1 Synes om


12 Synes om

En strandet hval

15 Synes om

jeg kom til at tælle rygsøjler i går aftes på det ene billede - og er faktisk i tvivl om jeg kun kan se 5, eller om der er flere :ups: :see_no_evil:

Er meget spændt på, hvor mange hun ender med at få :smiley:

1 Synes om

Jeg synes også at jeg ser flere rygsøjler, men forhåbentlig ligger der ikke nogle hovedløse killinger derinde :scream:

2 Synes om

Jeg synes og der ser ud til at være en del.
Jeg tæller helt op til 6-7 rygsøjler.

Det bliver spændende :grin:

Ja jeg synes nemlig også at højre side ser ud til at have flere end tre små rygsøjler :tihi:

I er dygtige til skræmmekampagner, er I :rofl:

6 Synes om

Valby Dyrehospital Vetgruppen på Vigerslevvej kan varmt anbefales herfra.

Jeg kommer med en hunkat i fødsel. Dyrlægen redder den killing, der hang med halen ude. Næste killing blev født på vej hjem. Endnu en killing blev født ved hjemkomst. De sidste to kom i løbet af natten.

5 killinger​:heart::heart::heart::heart::heart:

16 Synes om

Tillykke med første heat af boomet :slight_smile: Det ser ud til alle er tilpasse :heart:

1 Synes om

Stort tillykke med de 5 :smiley:

1 Synes om

Stort tillykke :flag: med kuldet. :thumbup:

1 Synes om

Stort tillykke :heart:

1 Synes om

Stort tillykke med de fem små :flag:

Med venlig hilsen

1 Synes om

Stort tillykke :flag: med killingerne :heart::heart::heart::heart::heart:

1 Synes om


16 Synes om

Tillykke med første kuld :denmark::heart:, sådan nogle dyrlæger er vi glade for :+1:

1 Synes om