Korthårskillinger, krydsninger

Vi har et dejligt kuld krydsninger, der snart skal til at se sig om efter nye udfordringer. Deres mor er europæisk korthår med FD stamtavle. Deres far er en af nabolagets knægte på en hurtig knallert!! Der er 1 han, Olsen, og hele 5 hunner. De er født 28. september, og de må så småt begynde at flytte i starten af januar. De er kuldregistreret i FD jvf. nationale stambogsføringsregler § 2.4 - dvs. kuldet er registreret i moderens historik, men der udstedes ikke papirstamtavle, idet der jo ikke er nogen far at påføre. Olsen er sort spottet med blis og hvide poter, meget regelmæssig og symmetrisk i sine aftegninger. Frk. Olsen er blå med hvide poter, bug og mælkeskæg :slight_smile: De sidste 4 er alle sort klassisk tabby og næsten ens :slight_smile:
Vaccineret 2 gange, har fået ormekur, chippet og neutraliseret. Pris kr. 2800,- pr. stk -. De har fået samme gode opvækst som dem med stamtavle og er derfor tilsvarende dyrere end en tilfældig huskattekilling hentet et tilfældigt sted. Opvokset på premium foder og har en god killingepakke med hjemmefra. Kun til absolut gode og stabile hjem. Henv. [email protected] .

11 Synes om

Har nogle af dem fundet nye hjem?

De er født, den dag NP døde - han sagde altid, et kattehjem er ikke et hjem uden en huskat. Disse er Sagas halvsøskende.

Kan du beskrive deres temperamenter?

6 Synes om

Hvis jeg manglede en kat (hvilket jeg IKKE gør!), var Hr. Olsen på vej over broen … Storebæltsbroen, altså :heart_eyes:

4 Synes om

Og hvis frk. Olsen var en dreng …:hjerte:

Du har jo allerede to Mide-farvede drenge, så du mangler helt klart en pige i den farve … også, selv om hun åbenbart allerede nu har brug for læsebriller :tihi:

2 Synes om

Nurh Olsen :heart: . Han ligner fuldstændig vores Mikki, som killing :heart: .

Ingen har fundet hjem endnu, så der er stadig frit slag. Frk. Olsen er under overvejelse en ugestid endnu, men intet er sikkert endnu der. Tiden skal lige gå lidt, og et åbent sår på et hjerte skal hele lidt op, inden der kan tages en endelig beslutning.
Temperamentsmæssigt er de typiske europeer. Intelligente, nemme at bo sammen med, selskabelige uden at være påtrængende - de er ligesom Saga, og ja de er halvsøskende :slight_smile: De minder meget om hinanden i sind. Ingen skiller sig ud som værende mere eller mindre af noget - det er vitterligt meget ens, og til den gode side :slight_smile: De fik ormekur idag for god ordens skyld, alle sank uden at kny sin halve tablet - de er ret lette at have med at gøre :slight_smile:

4 Synes om

Åh, det kan vel arrangeres. Vejen over Storebælt, altså :wink: Finere Hr. Olsen finder man næppe i det ganske land :slight_smile:

3 Synes om

Jeg tænker, at fremtidige KOR killinger kunne have godt af vokse op sammen med en bruntabby tante eller onkel :gruble: De har sorte Saga, men det er jo en slags blå :stuck_out_tongue:, så en bruntabby med fine striber ville supplere godt :ok:

Den må kunne tages med hjem fra Nørresundby:?
Vi kan sikkert arrangere at tage flere med til Djævleøen, hvis Hrönn skal have den ene :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Ja, de må gerne komme med hjem fra Nørre Sundby. De må lige nøjagtigt ikke komme ind i hallen og udstille som kuld, de er “kun” 3½ måned på det tidspunkt :slight_smile: Men de må gerne komme med derop og være udenfor udstillingsområdet = på mit værelse (eller måske på Ole Amstrups, eftersom jeg jo nok har et mindre vognlæs voksne med også…)

2 Synes om

Det skal Hrönn ikke … helbredet har nok i de 4 katte jeg har lige nu og hånden på hjertet, jeg er ikke engang skruk, men Hr. Olsen er en fin lille stribemisser :hjerte:

2 Synes om

Hvis jeg var klar til en huskat igen, så havde jeg ikke tænkt to gange over frk olsen… :heart_eyes:
Men næste familiemedlem herhjemme på 4 poter bliver ikke en kat. (Men næste kat i fremtiden bliver blå - unægteligt! )

Det kunne da være hyggeligt at møde dem hos Ole fredag eller lørdag aften :wink:

1 Synes om

:purple_heart: :blue_heart:

Hr. Olsen og Frk. Olsen er nu MINE…sir det bare :blush:

22 Synes om