Kradsebræt

Jeg har et knap 10 årigt Petfun, som også holder super godt herhjemme i opdrættet. Har slidt 3 af de billige, inkl. et par kradsestolpet fra Kattens No. 1, op i mellemtiden. Elsker især at hængekøjer og sengene kan maskinvaskes; 60 grader er intet problem, man skal uanset temperaturen bare lige huske at holde sig til lave omdrejninger. Tror jeg plejer at tage 6-700 :smil:

3 Synes om

Mine får fuld smadder (1400) :smile: Viste ikke de ikke kan holde til det, men det kan de så godt :blush::+1:t2:

3 Synes om

Det samme her og en tur i tørretumbleren :slight_smile:
Her i huset kommer der ikke andet end petfun fremover. har prøvet dem der er billigere og pt har alle set trælse ud efter 6-12 måneder.

2 Synes om

Efter at have købt træ herfra https://cat-tree-rufi.com/cat-tree-tubes-11 kommer jeg aldrig til at købe andre steder fra … kan klart anbefales :slightly_smiling_face:

2 Synes om

De ser rigtig fine ud. Dog også rigtig dyre. Selvom jeg gerne ville, så kan jeg ikke skaffe 3500 til et kradsetræ i 2022.

Jeg synes sengene mister formen nemmere hvis man gør det, der står vist ingen steder de ikke kan dog. Synes bare de holder formen pænere over flere år med de lavere omdrejninger :smil:

3 Synes om

Vi endte med det her. Det blev 1200,-. Det er 175 cm højt og står stabilt indtil videre. Om det holder 10 år ved jeg ikke, men når det engang afgår ved døden, kan jeg have sparet sammen til et petfun. Måske jeg endda er flyttet i seniorbolig til den tid :joy:



18 Synes om

Det ser også lækkert ud. Og pænt som møbel.

2 Synes om

No offense - men jeg har altså endnu til gode at se et kradsetræ, jeg ligefrem vil kategorisere som “pænt”… :see_no_evil: :sunglasses:
Men det her er da i den bedre ende af skalaen. :wink:

1 Synes om

Det er jo ikke videre funktionelt for de tobenede af os - og optager ofte en masse plads. Men jeg ville sagtens kunne holde ud af se på det der.

4 Synes om

Helt enig. Kradsetræer har vi fordi vores katte har brugt for dem, og er vi heldige finder vi et vi mennesker synes er visuelt okay at have stående, som dette. Jeg har selv det her, og synes at af et kradsetræ at være, er det pænt. :slight_smile:

image

3 Synes om

Vi er indtil videre ganske tilfredse. Den øverste hylde kan han dog ikke komme på - endnu. Mon ikke det kommer med alderen. I morges stod han op fra sengen og gik derefter i seng i hængekøjen :heart_eyes:

5 Synes om