Kradser i væggen

En af kattene er begyndt virkeligt at flå væggene på reposet i stykker :face_with_symbols_over_mouth:

Der har før været en i gang, men det var overfladisk, og der har intet været siden vi fulgte et forslag herinde og satte en kradsestamme op på væggen.

Men denne gang er det helt åndssvagt dybt. Væggene er pludseligt virkeligt smadrede.

Er der nogen, der har ideer til, hvordan vi får det stoppet?

Jeg har fået Jeppe til at stoppe med at kradse på døren til mit teknikskab ved at bruge denne:

Den lugter men ikke værre end at begge katte bare er gået forbi når de skulle op i sengen :slight_smile:

2 Synes om

Stanniol

2 Synes om

Skær en frisk citron over og kør den rundt på bogen, det har været effektiv her

2 Synes om

Skal det være en bestemt bog, eller kan man bare nappe en tilfældig fra reolen…? :thinking: :grin: :yum:

2 Synes om

Sidder kradse stammen højt nok oppe?

Og/eller har du et højt kradsetræ, så katten kan stå helt udstrakt mens den kradser?

1 Synes om

Jeg havde overvejet den slags kort, men tænkte det nok var for kraftigt… Kattene skal igennem reposet for at komme til deres mad :see_no_evil:

Det var en nem idé at afprøve!

Burde det kunne tages ned efter noget tid? :sweat_smile:

Har de ville gå forbi væggen efter det er kommet på?

Har forsøgt citron engang, fordi Hugo åd ledninger i stor stil. Han var komplet ligeglad :dokdok:

Stammen er sat efter de tidligere kradsemærker - de viste jo højden :tihi:

De har så rigeligt med kradsetræer. Det tror jeg de fleste herinde godt vil skrive under på :ups:

6 Synes om

:lol: :lol: :lol:

Det har ikkge været et problem at de ikke ville gå forbi væggen, men vi har ikke oplevet krads siden.
Sidste kuld killinger var gået igang med et hjørne i gangen, den fik også lige en tur med citron og de har ikke været i væggen siden

1 Synes om