Ved ikke, om det hedder sådan, men det er sådan en halvhøj rund sag med sisal på og så er der vist et par huler i.
Hvor kan man købe sådan én - og få den leveret ?
Ved ikke, om det hedder sådan, men det er sådan en halvhøj rund sag med sisal på og så er der vist et par huler i.
Hvor kan man købe sådan én - og få den leveret ?
Tjaeh… Petfun har helt sikkert en i kvalitet… Men kig da på zooplus? Jekas har også…Og både Petworld og Maxi Zoo har da levering og har dem også…
Jeg har en billigere model fra zooplus.
Mine 3 katte har på forskellig vis stor fornøjelse af sådan en kradsetønde. Både øverste liggeplads og hulerne er i brug.
Jeg har købt min hos Zooplus.
Min er også fra Zooplus, og de elsker den Men som med alt andet, er den fra Per Fun på ønskelisten
Tak for svar
Jeg har været inde og lure de forskellige steder og der er mange fine, at vælge imellem - så spørgsmålet er: Hvilken skal det være???
Anbefalinger modtages meget gerne - jeg vil helst have en uden alt for mange “huller”, da jeg så ikke synes, der er så meget plads at kradse på
[QUOTE=Eva;1171990]Tak for svar
Jeg har været inde og lure de forskellige steder og der er mange fine, at vælge imellem - så spørgsmålet er: Hvilken skal det være???
Anbefalinger modtages meget gerne - jeg vil helst have en uden alt for mange “huller”, da jeg så ikke synes, der er så meget plads at kradse på[/QUOTE]
Altså dem jeg typisk har set har 2 huller/liggepladser inden i. Er det for mange? for hvis, hvorfor så få en tønde? Hvorfor ikke bare tage en stolpe?
Hvis du har råd, så vælg Pet Fun. Det vil du ikke fortryde, for det er rent kram, og selv om de er dyre, er de altså pengene værd. Er min personlige vurdering. Andre kan naturligvis mene noget andet
Nej 2 huler er OK - jeg vil gerne have en tønde, fordi der er plads ovenpå til at katten kan ligge/sidde der
Det er der også på den stolpe, jeg har nu, men det synes jeg ikke, at der er på de fleste, man ser.
Det er den her jeg har Kradsetønde Diogenes XL | zooplus.dk
Selv om der er tre huller er der altså masser af kradseplads på den Hele bagsiden er jo hel
Jeg kan bedst lide sekskantede man jævnligt kunne købe på udstillinger for en del år siden. Ved ikke om de stadigt sælges?
[QUOTE=DK Sugieh;1172020]Det er den her jeg har Kradsetønde Diogenes XL | zooplus.dk
Selv om der er tre huller er der altså masser af kradseplads på den Hele bagsiden er jo hel :)[/QUOTE]
Det er den samme som vi har og T’pol elsker den
Hun er helt vild med at gemme sig i midten og hoppe rundt og stikke hovedet ud af de forskellige huller
[QUOTE=DK Sugieh;1172020]Det er den her jeg har Kradsetønde Diogenes XL | zooplus.dk
Selv om der er tre huller er der altså masser af kradseplads på den Hele bagsiden er jo hel :)[/QUOTE]
[QUOTE=Thea;1172060]Det er den samme som vi har og T’pol elsker den
Hun er helt vild med at gemme sig i midten og hoppe rundt og stikke hovedet ud af de forskellige huller[/QUOTE]
Så har jeg bestilt denne tønde - håber Robin og Elias bliver glade for den
Samtidig fik jeg bestilt noget foder - det bliver de med garanti glade for, de små ædedolke :høhø: