Kradsetræ/bræt/hule/platform

Jeg efterlyser et godt kradsetræ/bræt/hule /platform til Aslan.

Det må helst ikke fylde for meget i bredden, da der ikke er megen plads der hvor jeg pt. bor. Der er tilgengæld højt til loftet så nogen forslag?

vi købte et superlækkert kradsetræ M/ en liggeplads i top og så med 3 stammer til krads og en stige foran osse til krads,
det gav vi 350 kr for på udstillingen i karup og kattene elsker det bare, det fylder ikke meget, jeg skal lige tage et billede af det hvis du er intereresseret, may-britt S ved hvem det er der sælger dem

Ja Tak. Det vil jeg meget gerne.

øv se nu har jeg jo bildt dig en historie på ærmet, der er skam kun en stamme til krads, men det er et lækkert og meget stabilt kradsetræ og trixie og daffy kæmper om pladsen på toppen

Så er det heldigt at det jeg efterlyser primært er til krads. Aslan har fundet en masse “hygge”-steder og ja det er ok med mig, men vil da gerne at vi fik noget han syntes er lækker at kradse i. Han har to kradsebræt men elsker at kradse i lædermøbler, bordben og de ægte tæpper og ja det er ikke lige det bedste efter hans "fars"mening.

prøver lige at sætte et billede ind

Prøv at kikke herinde… priser kan jeg ikke jeg ikke skrive til dig, men jeg kan love dig de er ikke dyre… hvis der er et du kan lide får jeg en pris, til dig…
http://www.renejacobsen.dk/shop/default.asp

lige sådan en venne tjenste