Hvilke kradsetræ er super gode til en indekat? Der er simpelthen så mange, så er blevet helt i tvivl om hvilken der vil være bedst :øhmm:
Jeg skal nemlig ned og kigge på kat i eftermiddag -love Hvis det er KATTEN for os, skal vi overtage ham i starten af juni - så skal der jo shoppes inden. Og er allerede begyndt at kigge samtlige internetbutikker igennem, men skal naturligvis også forbi alle de lokale dyrhandlere!
Kradsetræet skal bare bruges til én kat (voksen) og det skal ikke have et helt kattemiljø, da pladsen ikke er til détte.
Så vil jeg råde dig til at få et gulv-til-loft kradsetræ. Katten vil elske det, og de behøver ikke fylde i breden - og du bruger jo alligevel ikke højden over et lavere . Og jeg kan anbefale et hvor der både er hængekøje, hule og hylde, det er forskelligt hvad kattene helst bruger, og på det første man køber er det rart at der er alle tre ting, så man kan se hvad man skal bruge penge på i fremtidige træer.
Her er nogle forskellige typer (og prisklasser), af dem der ikke fylder meget i breden. De er fra zooplus.co.uk udvalg