Kradsetræ

Andre der har spenderet mange penge i de små kræ? Huler, Kradsetræ? Som de ikke vil bruge… :upside_down_face::smirk:

Disse to har vi købt, men hun vil slet ikke i nærheden af dem.

5 Synes om

Masser. Det er sjældent til at vide på forhånd hvad de gider, og hvad de ikke gider. Nogle gange er nye ting det bedste der findes. Andre gange, er det kun de gamle ting der dur. Og nogen gange, kan man købe nyt, og flytter det rundt i boligen, fordi de ikke bruger det og så pludselig, er det verdens bedste ting! Jeg har oplevet at have ting i over et år, før de pludselig fandt ud af at det var et hit. Katte har klart deres egen ideer om ting, det er en del af deres charme. :wink:

7 Synes om

Lad nu være med at sælg dem eller smide dem ud med det samme, lige pludselig er de det bedste hun ved :wink:

1 Synes om

Giv det tid!

Det er nogle fine huler og på et eller andet tidspunkt skal hun nok bruge dem.
Du kan lade dem stå i et område nogle uger og så flytte dem et andet sted hen og pludselig passer stedet og hulen damen :slight_smile:

1 Synes om

Da jeg købte nyt kradsetræ til kattene før jul, tror jeg, der gik en måned, før de begyndte at bruge det. Det var før jul, og i går aftes var det første gang, jeg så en af dem ligge i den sidste seng. Alle de andre har de taget i besiddelse, men den rørte de ikke. Før nu.

Lige nu har Mille jo en hel lejlighed/et helt hus med ting og sager og mennesker, hun skal holde styr på. Så som de andre siger - giv det tid. Men det er godt, du har noget, hun kan kradse på. I hvert fald hvis hulen står fast nok til, at hun kan gøre det ordentligt.

Jeg kal måske tilføje, at katte ofte skifter yndlingspladser. I hvert fald de katte, jeg har kendt. De kan ligge samme sted i flere uger, og så er det pludselg et helt andet sted, der er bedst. Så det er kun godt, hvis hun har lidt at vælge imellem - hvis hun skulle blive træt af at ligge under fars hage :hoho:

3 Synes om

Vores nye krasdetønde stod ubrugt i over ½ år, nu er der altid en kat i den, så give tid, de er jo pæne at se på

2 Synes om

Prøv at placere en katteseng ovenpå tønden (fastgjort med dobbeltklæbende tape). Hvis tønden så står ved et vindue, bliver den et sikkert hit. :smiley:

4 Synes om

Jeg er spændt på hvad mine lømler siger til den nye kradsetønde - hvis den da ellers dukker op! :blegne:

1 Synes om