Kradsetræer

Mine katte skal have nye kradsetræer, og vi skal have 2-3 stykker af dem, da de skal stå i flere rum, men nu har jeg luret omkring og jeg er meeeeget glad for rengøring, og derfor vil jeg jo helst at det kan rengøres, og det skal gå helt til loftet, og så skal det være pænt :tihi:

Jeg har kigget på Katzenglück og Petfun, men er der nogle ligende hos andre fabrikater :?

Jeg har pt et kattens No 1 og en kradsetønde og en Amarkat :slight_smile:

Og sidst, men ikke mindst er der nogle modeller i vil anbefale fremfor andre?

På forhånd tak :smiley:

Petfuns køjer og senge kan komme i vaskemaskinen - det er bestemt
et plus. Og så er de pæne :slight_smile:

[QUOTE=Charlotte Oeh.;941723]Petfuns køjer og senge kan komme i vaskemaskinen - det er bestemt
et plus. Og så er de pæne :)[/QUOTE]

Jeg synes nemlig de er ret pæne, men modelmæssigt har jeg lyst til at købe mange forskellige, og jeg kender ikke de træer, så ved ikke hvad der duer og ikke duer… :frowning:

Det er da ellers en god ide at have flere ens - så kan man bruge stumper når det når derhenad hvor de begynder at gå i forfald

Det skam os samme mærke jeg gerne vil have, men det svært med modeller synes jeg :slight_smile:

Både vi og kattene er meget, meget glade for vores Petfun :slight_smile:

Når vi engang skal skifte vores elskede Katz træer ud her, bliver det sandsynligvis Armarkat, vi ser på - især deres modeller uden plyds er tiltrækkende :wink:

[QUOTE=PiaR;941783]Både vi og kattene er meget, meget glade for vores Petfun :slight_smile:

[/QUOTE]

Det var da et lækkert træ :slight_smile:

Jeg har et amarkat og det er det med tæppe, det synes jeg faktisk ikke er godt. :frowning:

Armarkat har modeller med træhylder - det er dem, jeg tænker på. Stof af enhver art er jeg ved at være træt af…

Dem har jeg ikke set tror jeg :slight_smile: har du et link?

Flere af Armarkatsmiljøerne kan ses på AnnKs Butiks hjemmeside. Så vidt jeg ved, kan stofbetrækkene tages af hylderne, så hylderne fremstår som birketræ.

Jacky O fra Petfun kan varmt anbefale :slight_smile:

Klatremiljøer; http://annk-butik.dk/katz.html

Man kan ikke længere bestile fra Armakat… Til gengæld holder jeg priserne så lavt som muligt… Priser er opgivet både med 10% rabat (som jeg ikke skilter med) og fragt inkluderet…
På birkemiljøerne kan alt stof fjernes og vaskes…
Det er desuden muligt ved bestilling gennem mig, at ændre på et miljø - fx hvis man hellere vil have en hængekøje fremfor en hylde, hvis altså det er muligt i forhold til miljøets konstruktion. Ændringer kan have indflydelse på miljøets endelige pris, men det vil jeg naturligvis altid informere om, inden en evt handél!

Vi er rigtig glade for petfun også! Vi har et stort kradsetræ med hængekøjer, separate væghængekøjer samt en kradsetønde med 2 huler og liggeplads ovenpå. Når vi skal have nyt kradsetræ i katteværelset, så bliver det også et petfun :slight_smile:

Vi har 3 forskellige Petfun og dem er vi meget glade for. :thumbup:
De er meget solide, og så er de flotte og så kan kurve, puder og køjer puttes i vaskemaskinen :smiley:

Her er det også Petfun der gælder :slight_smile: Herhjemme er det Juliette, der gælder. Rigtig fint træ - let at vaske køjer og nemt at støvsuge - og så er det enormt stabilt til katte ræs :slight_smile:

Det er det nemlig, vi er så glade for at kattene fik det af deres “farmor” :slight_smile:

Nogen der kan anbefale et sted at købe petfun træerne eller er det bare deres hjemmeside? :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;941992]Klatremiljøer; http://annk-butik.dk/katz.html

Man kan ikke længere bestile fra Armakat… Til gengæld holder jeg priserne så lavt som muligt… Priser er opgivet både med 10% rabat (som jeg ikke skilter med) og fragt inkluderet…
På birkemiljøerne kan alt stof fjernes og vaskes…
Det er desuden muligt ved bestilling gennem mig, at ændre på et miljø - fx hvis man hellere vil have en hængekøje fremfor en hylde, hvis altså det er muligt i forhold til miljøets konstruktion. Ændringer kan have indflydelse på miljøets endelige pris, men det vil jeg naturligvis altid informere om, inden en evt handél![/QUOTE]

Jeg synes bare ikke de har mange til loftet :slight_smile: