Kræmmermarked på Bellahøj

:slight_smile:

I dag starter der kræmmermarked på Bellahøj og det varer til på søndag.

Så har du lyst til at få lidt dejlig forårsluft og gøre et kup, kunne du jo tage derud.

Jeg skal over og se, om der er noget jeg ikke kan undvære.

[QUOTE=Tante Tut;1055972]:slight_smile:

Så har du lyst til at få lidt dejlig forårsluft og gøre et kup, kunne du jo tage derud.

Jeg skal over og se, om der er noget jeg ikke kan undvære.[/QUOTE] Uuhh. Det kunne da godt være man lige skulle cykle derover!

Spændende om regnen skal vinde over det igen i år.
Er vejret til det skal vi op forbi en tur i morgen.

Uff… nej… jeg er alt for fattig i år!!!
Men…
Nej, det går virkelig ikke!
Men…

Der er da ikek noget forgjort i at spørge Camilal om hun vil med derop senere…

Og…
Min svigerinde sidder sikkert i samarittervagten, som hun plejer… skal da også have hilst på hende…

Damn… jeg vil være gift med Rockefeller :smiley:

No money and no time… Jeg satser på middelaldermarkedet her i Valby midt i maj… :smiley:

Hvornår:? Hvor:?

Her :smiley:

Lokation:
Sted Valbyparken nærmere bestemt syd for Valby
Idrætspark på festpladsen lige ved Kalvebod Strand.
Indgang via. Tudsemindevej
2450 København SV
Se kort her

Vi anbefaler at tage toget til Ny Ellebjerg station. I kommer ud og går til højre ca. 250m. Derfra går I under jernbanen, hvor I krydser Ellebjergvej og fortsætter ad Spontinisvej knap 400m. Herfra drejer I til højre ad Hammelstrupvej og går 100m. Her kommer I til en ikke asfalteret allé med høje træer følg den storslået alléen og gå lige ned til middelaldermarkedet. Vi opsætte pileskilte

I Kraks kort ligger markedet på side 157 rubrik J6 kaldet festplads.
Parkering kan bl.a. ske ved Valby Hallen hvor der er GRATIS p-pladser .
Der er ca. 20 min. gang af stierne, til Københavns Middelalder Marked.

Handikapparkering ved indgang til pladsen. Synligt handikapskilt er påkrævet.
Husk at medbringe kontanter til at handle i boder hvor børn og voksne kan prøve forskellige aktiviteter og der kan købes middelalder/rollespils udstyr, tøj, samt mad og drikke.
Der kan bruges dankort til entré, kroteltet og evt. i enkelte boder på pladsen.
Åbningstider i pinsen 2013
Fredag den 17. maj 9.00 til 18.00
Lørdag den 18. maj 10.00 til 18.00
Søndag den 19. maj 10.00 til 18.00
Mandag den 20. maj 10 til 17.00

jeg tror også jeg hopper på middelaldermarkedet… ikke at jeg ikke elsker kræmmermarkeder, men jeg savner altid min mormor HELT forfærdeligt når det er Bellahøj… jeg har stadig slet ikke tilgivet hende at hun fandt på at dø fra mig… selv om det er 10 år siden…

så jeg nøjes med at kigge udefra når jeg kører oppe på Bellahøjvej på vej hjem… og glæde mig over alle dem der ser ud til at hygge sig derinde ligesom jeg gjorde med mormor dengang…

måske en dag jeg kommer derind igen… skal bare lige være parat til det… det er jeg ikke helt endnu…

[QUOTE=Battlestar;1056445]jeg tror også jeg hopper på middelaldermarkedet… ikke at jeg ikke elsker kræmmermarkeder, men jeg savner altid min mormor HELT forfærdeligt når det er Bellahøj… jeg har stadig slet ikke tilgivet hende at hun fandt på at dø fra mig… selv om det er 10 år siden…

så jeg nøjes med at kigge udefra når jeg kører oppe på Bellahøjvej på vej hjem… og glæde mig over alle dem der ser ud til at hygge sig derinde ligesom jeg gjorde med mormor dengang…

måske en dag jeg kommer derind igen… skal bare lige være parat til det… det er jeg ikke helt endnu…[/QUOTE]

:kram:

Jeg forstår dig - og så vigtigt er et kræmmermarked jo ikke, at du skal forcere noget for at tage derhen.

Følelsesmæssige ting tager tid

[QUOTE=Tante Tut;1055972]:slight_smile:

Jeg skal over og se, om der er noget jeg ikke kan undvære.[/QUOTE]
Må vi se, om der var noget du ikke kunne leve uden :?

:inlove:

Jeg kom ikke derover i går - sad og ventede på mine nye køkkenskabe - og da de kom, MÅTTE jeg bare begynde at samle dem.

Jeg går muligvis en tur derover i dag - alt efter, om jeg kan løsrive mig fra mine skabe. :tihi:

Har nu hørt fra flere, at det ikke er det helt store slaraffenland - men søndag er den bedste dag at gå derover - for der vil kræmmerne bare af med sagerne - så de er fri for at pakke så meget ned. :ok:

:inlove:

Så er der igen kræmmermarked på Bellahøj fra i dag og til søndag :slight_smile:

Stakkels kræmmer, regnen vælter ned :frowning: så jeg dropper nok at tage derind. Medmindre regnen stoppe.

:slight_smile:

Ja, i morges regnede det - men nu skinner solen - så kom du bare :inlove:

Ja så er vejret som det plejer - Komme nok ikke forbi denne gang. Hader at fedte rundt i den kæmpe mudderpøl det ofte ender i.
Håber dog vejret arter sig bedre!