Kram mig, please!

I tirsdags mistede vi Lille Sirius. I går mistede vi Ludvig. Begge 2 dræbt i trafikken.

Er det muligt at miste 2 (to!!!) katte på 2 dage uden at blive en smule sindssyg?

Sirius. Min lille dejlige skat. Min smukke lille dreng. Jeg så dig første gang da du var en time gammel. Da du åbnede dine øjne lå du tit og betragtede dine søskendes tumlerier. Du havde samtlige gode kvaliteter en kat kan have. Så mild, så kær, så sød. Når jeg lavede mad, læste eller så tv kunne jeg kigge op, og så sad du bare så stille og kiggede på mig med hovedet lidt på skrå, dine smukke øjne. Du sov i min arm og på mit skød når det var muligt. Jeg havde sådan glædet mig til at se dig vokse op. Glædet mig til at se hvor stor og fin en hankat du ville blive. Glædet mig til lange vinteraftener med dig foran ovnen. Du nåede ikke engang at opleve een vinter -kun 5 mdr fik jeg af dit liv.
Du løb glad og tryg ud af døren sammen med min kæreste, da han skulle hente mig sent fra jobbet tirsdag aften. Men da vi kom hjem en time efter, kom du ikke som du plejede, sammen med dine søskende. Hvor vi dog kaldte og ledte efter dig. Vi fandt dig onsdag morgen, et par meter fra vejen. Kold og våd af regnen.
Min dejlige lille skat, hvor satte du dog store aftryk i mit hjerte i de 5 måneder. Mor og far savner dig så frygteligt meget. 5 mdr var ikke nok, min lille smukke Sirius.

Ludvig. Min Ludvig, min smukke, gode dreng Ludvig.
Du boede inde i mit hjerte, helt derinde inderst, hvor der er allermest blødt og varmt. Dér boede du. Og der bor du endnu. Du var så god, så god. Den bedste dreng -der var aldrig ballade med dig.
Da vi flyttede i hus kunne du slet ikke vente med at blive udekat. Du elskede havelivet - mus, insekter, træer at klatre i. Når vi gik tur af grusvejen gik du altid med, så sød og stille som du var. Om aftenen når jeg kaldte på dig, svarede du mig altid med din velkendte trillen, og sekunder efter så jeg dig komme løbende mod mig med store øjne og fremadrettede ører. Du var i den grad mors dreng -men du sneg dig også i den grad ind under huden på far.
Husker du slet ikke, at mor hver eneste dag sagde til dig, at du skulle komme hjem igen? At du ikke måtte gå uden at sige farvel til mor?

Hvor har vi grædt det sidste døgn, far og jeg. For mens jeg var på arbejde i går aftes hørte far en opbremsning ude på vejen -og du var væk. Ved du, at vi søgte efter dig med lommelygter i mørket til kl halv 3 i nat, til batterierne gik ud? Far fandt dig endeligt her til aften, du var søgt ud på marken ved siden af den grusvej, hvor du fangede så mange mus i sommer.
Min Ludvig! Du var MIN Ludvig. Og mor ved helt ærligt ikke hvordan hun skal komme videre uden dig. For du ved jo nok, som jeg så mange gange har fortalt dig, at mor kan ikke klare sig uden en grå dreng.
Nu har du fået din egen lille grav nede i din elskede katteskov, under de træer du elskede at klatre i. Far tændte et lys for dig dernede, og mor ser stadig for sig den lille flamme der luede i mørket over dig, da vi gik fra dig.
Mor og far savner dig så forfærdeligt meget. Du vil altid være min Ludvig.

:kram:

:kram:
God rejse, Sirius og Ludvig :lys:

:kram:

God rejse Sirius og Ludvig :lys:

åhhhhh… kan næsten ikke læse teksten for tåre. kan godt forstå at jeres hjerter brister. Smerten ved at miste er ikke til at bære og slet ikke to gange.
Mange kærlige tanker herfra … knus og kram

Det er skrækkeligt at miste sine katte til trafikken, også selvom man véd at det er en risiko man løber ved at have fritløbere :frowning:

Sov sødt Sirius og Ludvig :lys: :lys:

Det gør mig ondt :lys:

Det gør mig usigeligt ondt på jeres vegne. :kram:

:lys: :lys:

:kram:

:lys:

det gør mig ondt-kramer

:kram:

:lys: :lys:

Ej, hvor forbandet trist :frowning: kram til dig

:lys: :lys:

:kram: :kram:

:trøste::lys::kram:

Så trist…

:kram:
VH
Susanne

De f… biler, det er virkeligt trist, et stort kram fra os, og bamserne.

:lys::lys:

:lys: må deres stjerner lyse for jer på himlen :lys:

:kram: