Krasser fejl sted efter mennesker ønsker, hvad kan jeg gøre

Beimis har taget en dørkarm til krasse sted i brug som han ikke må.
Beimis har 4 sted han må krasse kløer på, de tre steder bruger han, den sidste er en krassebrædt, som han ikke værdige et blik, den er flyttet af flere om gang med hjælper ikke, den 31 markede han lige ved en dørkarm, som han ikke må, den er med udskæring i, og indbygget i trappe, og har gjort det nogle gange siden, hvert gang der blev skudt fyrværkeri af, når der var meget larm, og nej folk i byen kunne ikke helt tider.
Den 3 gik vi igang med og fået fremstillet ( jeg blev sat til og hjælpe med og lave den :blegne: ) en skinne beskytter til dørkarm, men dør kan ikke lukkes og den kan ikke gøres fast, så den vælter, mange ideer er afprøvet. Meget må beimis,
Men lige den dørkarm nej.
Beimis gør det nu kun når der sker meget larm uden for, der er byggeplads tæt på lige nu. Og er beimis først blev bange tager det tid inden han han er dus med lyden igen.
Så hvad gør jeg, jeg må klister at det jeg vil med tape op, det kan lade sig gøre. lukke ham ude af rummet går ikke, for det er adgang til trappen på 1 sal, og det er der de to katte bakker står, og han fortrukkende 2 krasse steder er, samt hans race bane når han leger killing.
Jeg er lidt tom for ideer
Jeg har næsten frie hænder til og gøre noget, skidt med om det ikke ser pænt ud, det er ok, for beimis bor der og så må huset være indrettet lidt katte artig.

Med venlig hilsen beimis ejer

Prøv at tage et billede, hvor det er. Så kan det være meget lettere at komme med løsningsforslag :slightly_smiling_face:

2 Synes om

her har jeg haft helt med frisk citronsaft de steder de skulle stoppe med at kradse. væg på badeværelse og for killingernes vedkommende et hjørne i gangen.
Skær en frisk cirton over og køre den rundet mens der presses saft ud, der hvor han har kradset

1 Synes om

@_DK_Sugieh skal prøve og få taget billed i morgen :slightly_smiling_face:

@Jeanette jeg glemte og finde medicin da jeg var ved beimis, så var afsted igen og døren fik en gang citron saft og beimis fulgte med og skældte mig ud, det lugtede, det fik chancen om det virker :slightly_smiling_face: tak

Med venlig hilsen beimis ejer

4 Synes om

Beimis har ikke afprøvet og krasse der siden, så mon ikke det var citron der hjalp, han er ihvertfald sur på den citron, lagde den ud på verandaen hvis dørkarm skulle have en gang mere, for der var mere saft i, efter han havde snuset til dørkarmen og skældt ud,
kom han ud på verandaen i går, da jeg var der, og han var oppe på den store vindues karm, det er der jeg satte citronen, han kom til den snusede og snakkede gal. Men så satte han sig og tissede på den, og gik meget selvsikker ind i køkkenet. Skulle slet ikke bruge taburet til og komme ned af vinduet :stuck_out_tongue_closed_eyes: det var vist hans ærlige mening om citronen :laughing:.
En held jeg havde lagt den i en bakke der havde været kød i, det gjorde rengøring noget nemmere
Med venlig hilsen beimis ejer

6 Synes om

Man er i hvert fald ikke i tvivl om at Beimis er en kat med sin helt egen mening! :grin:

3 Synes om

Undskyld, men kunne sumpelthen ikke lade være med at grine, og måtte derfor lige forklare manden hvad jeg grinede af :lol:

3 Synes om

Det kan jeg ikke forstår du mener :grin: , nok også der for jeg har opgivet nogle kampe, og ladet ham få hans vilje.

Med venlig hilsen beimis ejer

2 Synes om

Ja det gjorde jeg godt nok også kunne slet ikke få sagt nej fy til ham da det sket, hans udtryk i ansigtet og måde han gik der fra på, jamen den var fantastisk

Med venlig hilsen beimis ejer

5 Synes om