Kraver på steriliserede killinger

Hun var ikke helt enig, men kunne bedre forene sig med den da den var tilklippet.
… det lille bæst snoede sig ud af bodystocking, og pillede i såret de første 2 dage, så der var ingen vej udenom :slight_smile:

1 Synes om

Sku’ netop til at skrive, at man med fordel kan tilpasse kraven til de mindre katte… :wink:

Men ellers er min erfaring den samme som flertallets - for langt de fleste katte er kraver noget Fanden har skabt på en ufatteligt dårlig dag. :pouting_cat:
Body er ikke nødvendigvis ligefrem et hit, men oftest accepterer de dem bedre…

4 Synes om

Her er et billede af den enes mave, den anden var ikke meget for at vise sit sår. Men sårene er næsten ens. Er det mon almindeligt at huden buler sådan?

3 Synes om

Ja det er almindeligt. Det fortager sig ret hurtigt når de er helet op indvendig vævet falder til ro :slightly_smiling_face:

3 Synes om

Tak :smiling_face_with_three_hearts:

Når mormis er en pilleskid, men stadig skal have kys af sine drenge :sunglasses::smile:

13 Synes om

Og så helet ville jeg bare tage kraven af og holde øje, det ser rigtig fint ud

4 Synes om

Tak, jeg prøver det for de er heller ikke meget for den bodystocking :woozy_face:

jeg er 100% enig af med den krave, hold øje med dem og det er helt ok at de slikker på det næsten helede maveskind, de skal bare ikke være maniske.

1 Synes om

Tak, det er betryggende. Jeg var lidt bekymret, men såret ser fint ud, selvom de slikker på det. Da jeg vågnede i morges lå den ene killing i fodenden af sengen med armen fanget i kraven. Hun var helt udkørt. Så de kraver er gemt væk i skabet.

3 Synes om

Dejligt at høre!!

1 Synes om