Kravle-ind-under-huden-tøsen

Ja, hun bliver altså hjemme, for hende kan jeg ikke være bekendt at sælge til andre :tihi: Magen til ballademager, nussesyge, klatremus, jeg-har-slet-ikke-styr-på-hvor-og-hvad-jeg-laver-tøs og en helt masse andet findes vist ikke, og den dag hun kravlede op på ryggen af mig og videre op for at sætte sig på mit hoved og læne sig frem for at se mig i øjnene, ja så har det vist været besluttet at hun blev hjemme :hjerte:

Glemte helt, hendes yndighed har da et navn; Calista Flockwhiskers og … i daglige tale - det med kaldenavn virker vist ikke her :høhø: hun lytter i al fald ikke - Calle :slight_smile:

Hun er godt nok også bare Fantastisk ud! Det der super frække og bedårende udtryk hun har i øjnene (faktisk hele ansigtet) er da slet ikke til at stå for :inlove:

Sikke et blik og et smil :hjertekat:

Haha - hun ser godt nok meget ud som er hun overbevist om egen fortræffelighed - og hun har givetvis ret :slight_smile:
VH
Susanne

Sikke et udtryk, hvor er hun skøn :hjerte:

WOW, for nogle farver!!! :wehuu::wehuu::wehuu:

Jeg kan søreme godt forstå, at hun ikke skal nogen steder hen :hjerte:

ej hvor er hun lækker e rigtig two-face rode tortie :hjerte::hjerte::love2:

Hvor er hun skøn :hjerte:

Neeej hvor er hun bare fin! :hjerte:
Og med den beskrivelse - så er hun da virkelig en man ikke KAN sælge :wehuu:

Uha, hvor er hun dejlig.:hjerte: Nej, sådan en må hellere blive hjemme… :smiley:

:klapper: :klapper:

Ja, sådan en lille akrobat kan man ikke være bekendt at sende nogen steder hen :rock: :hjerte:

Tillykke med hende Pia :hjerte:

Jeg kan godt huske din beretning om hvordan hun var kravlet via din fletning og havde hængt ned og kigget dig i øjnene :smiley:

Hun ser helt unik ud, og jeg kan godt forstå at et væsen som hende er kravlet ind under huden på dig.

Jeg vidste det…min fornemmer sagde mig den der smuksak sådan som hun fører sig frem bliver vist en “kanikkegiveframigklistrekat” :smiley:

Hvor er hun skøn :smiley: :smiley: Tillykke med din nye “beholder” :smiley: :smiley:

Uhh, Pia - du er jo helt igennem et godt menneske sådan at sørge for, at andre
folk ikke udsættes for sådan en ballademager :cool:

Det lyder altså som et fantastisk stunt at tage den nærmeste omvej for at kigge
dig dybt i øjnene - hvor er hun sød :hjerte:

[QUOTE=En forhenværende bruger;802673]Ja, hun bliver altså hjemme, for hende kan jeg ikke være bekendt at sælge til andre :tihi: Magen til ballademager, nussesyge, klatremus, jeg-har-slet-ikke-styr-på-hvor-og-hvad-jeg-laver-tøs og en helt masse andet findes vist ikke, og den dag hun kravlede op på ryggen af mig og videre op for at sætte sig på mit hoved og læne sig frem for at se mig i øjnene, ja så har det vist været besluttet at hun blev hjemme :hjerte:

Glemte helt, hendes yndighed har da et navn; Calista Flockwhiskers og … i daglige tale - det med kaldenavn virker vist ikke her :høhø: hun lytter i al fald ikke - Calle :-)[/QUOTE] Med det blik hun har ville jrg aldrig slippe hende af syne! Hun er jo vidunderlig!

Cats og Conni

Hva’ bliver hun hjemme?? :stuck_out_tongue: :høhø:

Hun kender vist sig eget værd den lille charmetrold :inlove: :inlove: :inlove:

Tja… Jan ligger jo allerede som en smeltet pyt herhjemme…
Du ved jo, hvad jeg mener om kludetæpper - men hun er sikker både sød og har en god type :smiley:

Tillykke med erkendelsen af at hun skulle blive hjemme…hun er sååå fin, og ser da overhovedet ikke fræk ud Pia. Jeg ser frem til at se hende vokse og udvikle sig og på sigt lave en masse Meekocoons børn :slight_smile:

Tænk , jeg synes altså heller ikke at det går, at sende sårn en ballademager ud til intetanende kattekøbere. Du er et stort menneske ,at du sådan tager hensyn…

men hold da kegle hvor er hun lækker :wehuu::wehuu::wehuu: