Er åbenbart lidt blond idag ![]()
Skal bestille noget på zooplus.de. De beder om mit keditkort nr.
Hvor på kortet finder jeg det ![]()
Er åbenbart lidt blond idag ![]()
Skal bestille noget på zooplus.de. De beder om mit keditkort nr.
Hvor på kortet finder jeg det ![]()
Tallene foran på kortet.
Det er det store lange der står på forsiden med tal som er presset ind i kortet. ![]()
Nå, så er jeg åbenbart ikke så blondt ![]()
Fik en mail, der siger at de ikke kunne bruge mine oplysninger - så må guderne jo vide hvorfor den ikke vil det…
Har du husket nederst på siden (vistnok) at skrive kontrolcifrene? (tre tal,
der står bag på dit kort).
Mon ikke du så er kommet til at taste noget forkert? Enden med kortnummer, kontrol cifre eller udløbs dato?
Nu er det vel et visa dankort og ikke bare et dankort du bruger?
Er det et visa kort du bruger og ikke et mastercard? ikke alle kort kan bruges til nethandel.
Marina
[quote=Charlotte Oeh.;526568]Har du husket nederst på siden (vistnok) at skrive kontrolcifrene? (tre tal,
der står bag på dit kort).[/quote]
Det er inde under Mein Zooplus, der kan jeg kun se de beder om kreditkortnr.?
Jeg skulle ikke skrive noget da jeg bestilt, der skrev det bare at nu var min bestilling gået igennem og de ville trække beløbet på min konto.
Jeg har for et par år siden bestilt, så de havde mine gamle oplysninger på mig. Men har bla. fået nyt kort og det er så det jeg har rettet.
[quote=Marina;526575]Er det et visa kort du bruger og ikke et mastercard? ikke alle kort kan bruges til nethandel.
Marina[/quote]
Det er Visa:)
Ja:p
Så blond er jeg heldigvis ikke endnu ![]()
Er der slet ikke nogel, der ved hvordan man kan rette det?![]()
Jeg har lige været inde og bestille en masse ![]()
Og da jeg havde trykket godkend, der kom der øverst oppe 4 kasser hvor jeg enten kunne ændre regningsadr, ændre adresse på modtageren, ændre kontonr. og så en mere jeg ikke kan huske hvad var.
Men ellers vil jeg da tro at du skal ind på meine zooplus, og så under personlige oplysninger. Tjekker lige…
Jo når du nu logger ind, så spriger den til forsiden af din konto.
Og så skal du under meine daten, punkt 3: änderung der Zahlungsart
Så vidt jeg kan se er det kun kreditkortnummeret?
Ikke på min.
der er 4 forskellige punkter, den ene hvad for et kort, den næste kortnummeret, den næste navnet på kreditkortet, og den sidste datoen for udløb.
Det er garanteret de tre kontrolcifre på visakortet du mangler at påføre inden du tjekker ud ?
Ja, jeg har også de 4 ovennævnte, men det er vel kun kortnummeret jeg kan ændre?
Ja, jeg har ikke skrevet nogle kontrolcifre, men hvor gør jeg det?
det gør du ikke - det er ført når du skal købe
MEN - du skal taste de nye der hører til dit nye kort… hvis de 3 cifre ikke følger det kort du har brugt er dine oplysninger ikke valide ![]()