Kredsdyrlæge eller hvad det nu hedder?

Jeg har forgæves forsøgt at google efter en kredsdyrlæge i Ringsted. Men kan ikke finde nogen.
Jeg har brug for en “governmental veterinary” til at stemple papirer på kat der skal til Australien. Og
grænsedyrlægen i Kastrup er lidt langt væk. I gamle dage var der et sted i Ringsted man kunne få det gjort -
men jeg kan ikke finde information om dette mere. Nogen der kan hjælpe ??

Tak

Du finder det lige her: http://www.foedevarestyrelsen.dk/OmFoedevarestyrelsen/Organisation/Foedevareregion_Oest/sider/KA_Ringsted.aspx

Tusind tak.

Jeg har nu haft kontakt med dem og er ikke begejstret for deres “kundeservice”. På trods af, at vi har en lokal dyrlæge der har mulighed for at stemple for embedsdyrlæge
så kræver de at jeg skal køre helt til Ringsted BLOT for at få et stempel på et en attest som min egen dyrlæge udfylder. Det er bare øv.

[QUOTE=Teresa Guldager;1038102]Tusind tak.

Jeg har nu haft kontakt med dem og er ikke begejstret for deres “kundeservice”. På trods af, at vi har en lokal dyrlæge der har mulighed for at stemple for embedsdyrlæge
så kræver de at jeg skal køre helt til Ringsted BLOT for at få et stempel på et en attest som min egen dyrlæge udfylder. Det er bare øv.[/QUOTE]

Tro ikke det bare er BLOT med stemplet - det vil de have penge for

Ja, det er jeg klar over. Men sidste gang jeg havde brug for dette blev jeg henvist lokalt til en dyrlæge der måtte “lege” embedsdyrlæge for os her nede langt fra alting.
Så betalte jeg jo til hende og fik super service. Nu skal jeg altså have papirerne helt til Ringsted og det er jo ikke lige et sted jeg kommer forbi sådan normalt…
Ja, man kan sende det - men det tager jo også tid og er besværligt pga betaling m.m.

[QUOTE=Teresa Guldager;1038107]Ja, det er jeg klar over. Men sidste gang jeg havde brug for dette blev jeg henvist lokalt til en dyrlæge der måtte “lege” embedsdyrlæge for os her nede langt fra alting.
Så betalte jeg jo til hende og fik super service. Nu skal jeg altså have papirerne helt til Ringsted og det er jo ikke lige et sted jeg kommer forbi sådan normalt…
Ja, man kan sende det - men det tager jo også tid og er besværligt pga betaling m.m.[/QUOTE]

Da jeg fik tilsvarende papirer for 3 år siden i Rødovre var det kontant afregning - ikke noget med dankort. Alt i alt en temmelig bøvlet affære