Krise krise krise! hjælp

Altså, jeg har kun erfaring med får, men dem skal man ikke hjælpe til at finde en pat - det klarer de selv. Det tror jeg også killinger gør, med mindre der er noget galt…

Alt mellem 2 minutter og 2 døgn -høhø

De finder den som regel selv, medmindre morkatten er langhåret.

:kryds: for at de næste kommer snart og uden problemer

[quote=Missepigen;109816]skal man hjælpe killingen med at finde en dievorte?[/quote]Har du nogen ide om hvad den vejer - om den er født meget fortidligt?

Prøv at se om den ikke selv finder ud af det. Ellers kan du godt hjælpe den på vej, især hvis den er meget lille. Men stress ikke moderen.

Der kan sagtens gå noget tid imellem killingerne. Det vigtigeste er at mor har det godt og bliver ved med det og ikke presser længe uden der kommer en killing.

Er moderkagen kommet ud?

NR 2 ER KOMMET

Har lige talt med min datter og ifølge hende er den stor. Hun sendte så lige kæresten ned for at hente vægten og samtidig begyndte Dyssen så at presse igen så hun smuttede for at få lov til at konsentrere sig om fødslen. :slight_smile:

Det går godt nok stærkt…kan vi få noget vægt på dem ?

[quote=Missepigen;109831]NR 2 ER KOMMET[/quote]Godt det ser ud til at at selve fødslen går fint.

Hvor er det bare skønt! Tillykke med nr. 2 :inlove:
Hvad er det for en slags kat?

Hvor er det skønt - tillykke med dem :slight_smile:

:wehu::wehu::wehu:

Hold da op, er det første gang hun føder ???

Det lyder da, som om det går rimelig nemt at få de bette kræ ud i verden.

Tillykke med de første TO - jeg gætter på 5 mislinger.

:tihi:

klare hun selv navle strengen

Som regel … giv hende et par minutter og ellers trækker du den over :slight_smile:

Den ene er købt som MCO uden tavle (moderen men ligner ikke) og faderen er MCO og Perser :slight_smile:

Det er første gang :slight_smile:

det er første gange hun føder og de er 10 cm lang hver

Neeeej hvor spændende - til lykke med de første to killinger -lovelove

Håber på 3 :slight_smile:

føder hun flere kyllinger efter moderkagen er kommet

:wehu::wehu:

Søde lille skat, du er da helt fra den - og jeg tror bestemt ikke, at du skal regne med KYLLINGER !

Tag en snaps, så falder nerverne lidt til ro…

-engel

[quote=birtheras;109848]Den ene er købt som MCO uden tavle (moderen men ligner ikke) og faderen er MCO og Perser :slight_smile:

Det er første gang :)[/quote]

:inlove::inlove:

Tak, Birte.

Altzå må det blive de dejligste langpelsede uldtotter - MUMS !

Og du er blevet MORMOR !!!

:wehu::wehu::wehu:

Stort tillykke til dig også.

-engel

hun er i fuld gang med at spise moderkagen…

killing 1 vejer 10g