Kropssprog der siger alt

Devi har her til aften fundet en ordentlig portion selvtillid, hvor ved jeg ikke, men hold da op hvor er hun sej.

Greb kameraet da jeg så hun havde trængt Niggi op i en krog for at forevige kropssproget og fik dette utrolige snapshot:

Skal lige tilføje at det ser værre ud end det var. Ingen kom til skade, der var ingen pote/kropskontakt overhovedet, jeg fangede bare lige udfald og modsvarende forsvar i en brøkdel af et sekund.

Begge de blå holder behørig afstand her en time senere imens Devi vimser rundt og opfører sig som om hun ejer lejligheden :wehu:

…hun er for øvrigt også langt om længe ved at sætte pels på bagpartiet som det også kan ses på billedet - elsker min lille furie :hjerte:

Smil et spændende billede, skønt at Devi har fundet en portion selvtilid :slight_smile:

Tina - det var da en delig nyhed :smiley: Go’ Devi!! :ok

Hehe - hvor ser Niggi dejlig ud, som hun med smamenknebne øjne prøver at se farlig ud.
Og så er jeg nødt til at spørge, om der er lidt spøgelsei Sevi ??? Hendes hale er jo gennemsigtig

Det kan da sagtens være der er lidt spøgelse over hende :wink:

Men jeg tror nu mest det er fordi hun flyttede sig i samme sekund jeg trykkede på udløseren - der var ingen løftede poter da jeg fokuserede kameraet…

Så det er altså ikke Devi, der har klippet Niggis ører af? :høhø:

Det er godt fanget :slight_smile:

De er godt nok sure - og heldigt, de kun markerer.
Flot billede. :slight_smile: