Krudt killing

Min 13 ugers killing Rumle er vildt aktiv, og det er super svært at få en halv time til mig selv, jeg vil gerne male lidt …uden kattepoter i malingen.

Selv ommjeg forsøger mig med div. Legetøj ER mine ting bedst - jeg kan godt mærke det er 15 år siden jeg prøvede killinge ræset sidst, havde glemt det, nogen gode råd ?
Ps. Gærtabletter, hvor mange må de få ?

1 Synes om

Bordtennisbold på gulvet.

Korkprop i snor og elastik fra en krog i loftet, så proppen er 5 cm over gulvet.

1 Synes om

Det bedste ville nok være killing i samme alder, som han kan tumle med :ok::ok:
Killinger har krudt i måsen, så der er nok ikke så meget at stille op - som enekilling vil han jo have din opmærksomhed hele tiden.
Han er i øvrigt skøn :heart_eyes:

Vi har også været der :smiley_cat:, og det var noget af en belastning. Vi var meget tæt på at få den afhændet, men heldigvis var der ikke nogen, der ville overtage den.
Og i dag har vi den skønneste kat, som elsker at ligge i skødet på fruen i huset, mens vi ser fjernsyn.
Så vores råd er at være tålmodig, den skal nok blive mere rolig, om 6-8 mdr. :crazy_face:

Vi har Belastningen på 1,5 år, der først nu er begyndt at kunne ligge stille…

Jeg tror også, at det eneste, der kan aflaste, er en rigtigt godt matchet kammerat på samme alder :slight_smile:

1 Synes om

Når det så er sagt, så risikerer man med endnu en killing at få dobbelt så mange potespor i malingen :slight_smile:

Var det dine killinger, @Eva_K, jeg så et billede af den anden dag, hvor de var stærkt optaget af sådan en legeskinne? Der er nogle forskellige idéer her, som de kan beskæftige sig med på egen hånd, i hvert fald en del af tingene:

En tunnel kan også være godt legetøj, især hvis den også knitrer lidt:

Spørgsmålet om gærtabletter kan jeg ikke svare på.

Tunneller er stadigvæk et hit hos os hos de store killinger på nu snart 3 år… og deres mor. I længere tid har den ellers ikke været særlig interessant. Men så flyttede jeg den over i TV-afdelingen i forbindelse med noget rengøring… og nu er den det nye ynglingslegetøj igen, efter at have hensmægtet lidt bare fordi den lå det forkerte sted.

2 Synes om

Jeg øver min tålmodighed og finder flere legeting :smile::smile::smile:

Jeg har et kuld på 7 maine coon killinger som dd er 11 uger.
Tro mig jeg forstår hvad du går igennem (gange ca. 7)

:lol:

Ok, seriøst, som de andre har skrevet det lyder som en helt normal killing med krudt i numsen. Legetøj og mere legetøj er løsningen her i huset. Det behøves ikke være dyrt indkøbt legetøj, alt hvad der kan bevæge sig er som udgangspunkt et hit; papirskugler, små lette bolde etc.

Han skulle være et mix af maine coone og skovkat, og han er dejlig men i perioder ret vild :flushed:
Næsten alle legeting har jeg lavet, hæklet filtet og mange små bolde, vi har også øvet ture i haven i sele, og så glemmer han helt at være fræk :joy:

1 Synes om

Jeg har fået to killinger fra samme kuld, som jeg fik da de var 12 uger, og det har været en utrolig god ting at få to killinger, så de kan lege men hinanden og aflaste mig, for de er godt nok energiske, nysgerrige og en gang imellem lidt destruktive.
Så det er nok meget godt at jeg kan blive aflastet med at de leger med hinanden, selvom at de killinger potentielt kan lave dobbelt så mange ulykker.

3 Synes om

Sæt en papkasse på gulvet, væk fra malerstedet- = kat underholdt. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Pt ved at male kommode med 6 katte og 4 hunde i huset- ingen poter eller malede dyr endnu. :grin:

2 Synes om