Krummes seneste påfund

Den lille Krummelure-bandit har fundet ud af, at han kan kravle op i rullegardinet for mit soveværelsesvindue (skråvindue). Så fungerer det som en fremragende hængekøje, og man er lige direkte midt i solen. Han lå rigtig og hyggede sig, vaskede sig og slikkede sol og værdigede ikke de andre andet end en halvforkølet pote, når de forsøgte at pirke til ham deroppe. Jeg fik desværre ikke lige et billede af, at han lå og kiggede ud over kanten.

Men selv om han ikke er til at stå for, så er det nok ikke i længden særlig godt for gardinet. Heldigvis er han en lille spinkel fyr indtil videre.

:klapper:

Han er ikke kedelig at bo sammen med. :stuck_out_tongue:

:klapper::klapper::klapper::klapper::klapper:

Jeg ville skynde mig at huske at rulle det gardin op:tihi:

Han er ihvertfald ikke dum - genial påfund.

Smart kat. :slight_smile:

:tihi::tihi::tihi:

Hvor er han bare dejlig - det er da en genial sol-hænge-køje ham der har fundet sig

Åhhhh en ballademager :wehuu:

:venter:den kender jeg kun alt for godt herfra - fiona har også luret at gardiner foran skråvinduer er den bedste hængekøje.

her er gardinstængerne allerede faldet ned to gange

Det er da fint at bruge hvad der er :stuck_out_tongue:

Problemet er bare, at så leger han med de snore, gardinet er sat op i, og jeg ved faktisk ikke, hvad der er værst :slight_smile:

Det er egentlig et Velux-vindue, men det er åbenbart blevet modificeret på en eller anden måde, så de sædvanlige gardiner ikke passer. Derfor er det et helt almindeligt rullegardin, hvor man altså kan komme ind bagved.

Og nej - dum er han ikke, den lille. Men han hører meget dårligt :høhø:

[QUOTE=galath;1163002]Problemet er bare, at så leger han med de snore, gardinet er sat op i, og jeg ved faktisk ikke, hvad der er værst :slight_smile:

Det er egentlig et Velux-vindue, men det er åbenbart blevet modificeret på en eller anden måde, så de sædvanlige gardiner ikke passer. Derfor er det et helt almindeligt rullegardin, hvor man altså kan komme ind bagved.

Og nej - dum er han ikke, den lille. Men han hører meget dårligt :høhø:[/QUOTE]

det der med hørelsen det ligger vist til de katte generelt :muhaha: … og børn :smiley: