Kryds fingre for mig!

Så er 17 ansøgninger om en elevplads som veterinærsygeplejerske sendt afsted i dag. Håber sådan på at få min drøm opfyldt :smiley:

Hjælp mig med at krydse fingre :kryds::kryds::kryds:

:kryds:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

:kryds:

Det er rigtig svært at få plads - et godt tip er at tage rundt og aflevere dem personligt …
Bare til en anden god gang :slight_smile:

:kryds:

Jeg krydser fingre!!!

Et andet godt tip er at ringe til stedet og spørge om man må komme ud og få en lille rundtur inden man søger om en praktikplads. Så når du kommer ud med ansøgningen så kan de huske dig og ved at du har vist interesse for dem.

Jeg har personligt været ude og aflevere en ansøgning på københavns dyrehospital og asnæs dyrehospital (uheldigvis har de allerede ansat en :frowning: ), men det er ret dyrt og tidskrævende at besøge 17 klinikker og hospitaler, ellers ville jeg rigtig gerne. Jeg tror også jeg tager ned på Holbæk dyrehospital og afleverer en ansøgning dernede selvom de ikke tager elever, men mine katte kommer hos dem og jeg var i praktik der i to dage i sommer og det var rigtig godt :smiley: så der kender de mig :slight_smile:

Tak for alle de krydsede fingre! :smiley:

Masser :kryds: sendes af sted her fra!

Herfra er der også krydset :slight_smile:

Har du sendt til min lokale dyreklinik her i Skibby?
De er SÅ søde :slight_smile:

Jeg overvejer det stadig for jeg skal enten bo her i holbæk, københavn eller roskilde da min kæreste regner med at starte på ruc til sommer, så transporttiden kommer til at være rigtig lang desværre :S

Havde jeg været yngre -.og vidst hvad jeg ved idag - så ville det også være min store drøm.

Vælg klinkker du ved er" fremme i skoene" på kat - det vil du blive mindst frustreret af - og bedst tjent med.

Hvis jeg er så heldig at få flere tilbud vælger jeg uden tvivl det som har mest fokus på katte, men da jeg ved hvor svært det kan være at få en elevplads må jeg “tage hvad jeg kan få”. Dermed ikke sagt at jeg vil takke ja til en plads hvor jeg ikke føler mig tilpas, men desværre kan man ikke altid få sin første prioritet :slight_smile:

Jeg har indtil videre sendt til:

Blågård Dyreklinik
Gundsø Dyreklinik
Solrød Dyreklinik
Dahlgaards Dyreklinik
Dyreklinikken Skovlunde - Herlev
Virum Dyreklinik
KU Life - Institut for Mindre Husdyr
Roskilde Dyreklinik
Køge Dyreklinik
Dyreklinikken Artemis
Snertinge Dyrehospital
Sallingvej Dyreklinik
Kongelundens Dyreklinik
Husum Dyreklinik
Greve Dyrehospital
Gentofte Dyreklinik
Centrum Dyreklinik
Centrum Dyrehospital
Ballerup Dyreklinik
Københavns Dyrehospital
og Odsherreds Dyrehospital

Er der nogle som har gode/dårlige erfaringer med disse hospitaler/klinikker?

Jeg har allerede fået afslag for et par stykker fordi de ikke havde brug for nogle lige nu desværre :frowning:
Der er dog en del jeg endnu ikke har sendt til endnu pga. de ikke har oplyst mailadresse, så de må få et brev :slight_smile: