Ku' vi bli' Sidney Lee

Det er vist ingen hemlighed, at jeg er stor fan af Skovmand og Bue, og her er deres nyeste sang :yah:

Den er - i mine øjne intet mindre end GENIAL

[ame=“- YouTube”]YouTube- Skovmand & Bue - Ku’ Vi Bli’ Sidney Lee[/ame]

Øhm, hvem er Sidney Lee :?

Det ved jeg heller ikke :tihi: men venter spændt sammen med dig :thumbup:

Ser i ikke tv?

Sidney Lee… ARGH er mit svar til det. Han var med i singleliv og nu er hans “karriere” at være reality stjerne… eller hva ved jeg… Over halvdelen af DK hader ham fordi han spiller så skide smart…

Han var i avisen den anden dag… fordi han havde… TANDPINE… argh!

[ame=“sidney lee - Google-søgning”]403 Forbidden[/ame]

Sidney Lee er den mandlige udgave af udtrykket “blondine dum”. (Undskyld - det er på ingen måde for at genere blondiner, kun for at sige, at NOGLE dåser (blondine tøser) er totalt tomme og der er han så iblandt)

Sidney Lee er proffessional gamer - altså han sidder og spiller Nintendo, Gameboy, PC spil osv hele dagen 24/7/365

Han giver udtryk for, at han er så klog at han kan komme i Mensa.
Efter han var med i dagens mand, har han fået svært ved at score damer, fordi de ifølge ham “kun går ud med ham, fordi han er kendt”.

Han maler hans krop med selvbruner - i et MEGET tykt lag, og han gør generelt sig selv meget til grin.

Prøv at søge ham på youtube -LOL Så får I svaret :fin:

Note: Han er kendt - for at ville være kendt. (OG Skovmand og Bue har ramt ham lige på kornet)

Naaaargh men altsåååå… jeg hedder Sidney Lee ikk´. Jeg er sådan en frisk fyr ikk´ og jeg søger ligesom en lækker sild ikk´… til at smøre selvbruner på min ryg ikk´. Man skal jo ligesom holde sig lidt lækker ikk´. [I]Min kommende kæreste ikk´, skal være sådan ligesom lidt klog ikk´… for at opveje min manglende intelligens ikk´…

10% dummere end vådt bølgepap!
[/I]

Hehe… Har tjekket starten af “din” video, Annette, og et par på youTube, og er stadig lidt hægtet af :ups:
Men jeg har heller ikke set nogen af de danske reality shows overhovedet.
Der er så mange såkaldte “kendte”, som ikke har talent for så meget andet end at gøre sig kendte. En skrigende ekshibitionist, kaldte en ven af mig den type.
Jeg vil hellere opleve nogen, der virkelig kan noget:
[ame=“- YouTube”]YouTube- Giselle_ Ballet _Cuba[/ame]

Her er hun ganske ung, og lidt ufærdig. Men se, hvor hun ikke bare klarer alle de svære trin og balancer i et stenhårdt langsomt tempo, og samtidig agerer hun bondepigen Giselle! Og ikke bare udfører hun soloens sværeste sekvens (ca. 1.20 min inde i klippet), næh, hun slutter af med ca 8 lynhurtige pirouetter, sådan!
Den Don Quixote, der fornylig blev sendt fra Sverige, fik jeg optaget. Det er jeg jublende glad for - for da er hun suverænt den bedste ballerina, jeg har set, både i teknik og udtryk. Hendes balance er ufattelig!

Undskyld, Annette, at jeg hijacker din tråd, ups :ups: Håber, at det er lidt til glæde…

Jeg nøjes med at sige euuuwwwwww når talen falder på ham.

[quote=Natascha;299399]Ser i ikke tv?

Sidney Lee… ARGH er mit svar til det. Han var med i singleliv og nu er hans “karriere” at være reality stjerne… eller hva ved jeg… Over halvdelen af DK hader ham fordi han spiller så skide smart…

Han var i avisen den anden dag… fordi han havde… TANDPINE… argh![/quote]

Jeg har ikke noget TV og selv jeg ved, hvem Sidney Lee er. Så kendt er han :uha:

Ret godt nummer i øvrigt :rock:

Og gælder også “Jeg kysset en mand”.

Han er lige så dum og irriterende som Oliver Bjerrehus og Anni Fønsby.

:øhmm::øhmm::øhmm::øhmm:

Den gang jeg var teenager kendte jeg “Sidney” - han hed ikke Sidney - han hed Søren… og han var dybt fascineret af konsol spillet Tekken

Den eneste grund til at jeg husker ham er fordi min x blev nummer 3 til verdensmesterskabet i Tekken og Søren stod og gjorde et stort nummer ud af at han klart var bedre end min x…

Han har altid haft talent for at gøre sig til grin - men han fik ideen til reality da hans beedste veninde Maja blev kåret danmarks værste bilist på kanal 5 :doh:

Der findes intet ord der beskriver ham. men men men… Sidder stille og håber på han bare er en super dygtig skuespiller - som tjener fedt på at spille så dum.
[ame=“Sidney Lee Vs Stig Tøfting (Verdens Hurtigste/Worlds Fastest Knock Out) - YouTube”]YouTube- Sidney Lee Vs Stig Tøfting (DK’s Hurtigste/Fastest Knock Out)[/ame]

[ame=“Sidney Lee vil med til Zulu Djævleræs - HOS BIKER JENS - YouTube”]YouTube- Sidney Lee vil med til Zulu Djævleræs - HOS BIKER JENS[/ame]

Håber virkelig. Det KAN ikke være tilladt at være sååå dum.

[quote=Abaddon;299560]Der findes intet ord der beskriver ham. men men men… Sidder stille og håber på han bare er en super dygtig skuespiller - som tjener fedt på at spille så dum.

Håber virkelig. Det KAN ikke være tilladt at være sååå dum.[/quote]

desværre - den er god nok… han har ikke ændret sig en meter på de 10 det er siden jeg kendte ham…

bortset fra at han har fået overkrop …

http://www.bt.dk/bttv/clip/6618