Kuglepen med Diktafon?

Nogle der ved hvor man kan skaffe sådan en, jeg kan ikke finde nogle steder på nettet hvor de har en på lager til at sende nu, udover i udlandet hvor de har 10-20 dage levering, og jeg SKAL bruge en på næste mandag… Jeg har forhørt mig i vores egen bog og ide, men der havde de ikke nogle, nogle der kan hjælpe…

Please :slight_smile:

Eller hvis I har en bog og ide, eller andre boghandler hvor de har en, er jeg mere end villig til at overfører pengene og så I sender den til mig med posten, er bare så vigtig vi har den inden næste mandag… :slight_smile:

http://www.coolpriser.dk/shop/mp-3-kuglepen-228p.html

Yep den har jeg også fundet, men den er ikke på lager, har skrevet til dem hvornår den kommer, men ved jo ikke om den kommer så jeg kan nå at have den med posten seneste lørdag… :frowning:

Olsens IT ser ud til at have den på lager - hvis altså det er den rigtige jeg har fundet…

Ja men den kan ikke skrive :frowning: Skal den helst kan, da det virker måske lidt dumt at ligge den på bordet og så tage en anden kuglepen op og skrive med :wink:

Kan ikke lige læse mig frem til om den her heller ikke kan skrive, men måske du kan have en form for mappe med hvor du har en blok indeni og så sidder der et par kuglepenne på den og så tager du selvfølgelig den der kan skrive?

åhhh det havde jeg ikke set …

      • Updated - - -
      • Updated - - -

http://www.kinapriser.dk/index.php/spion-kamera-kuglepen-m-lyd-4-gb.html#.USp1fqLOuSo

He he…miss spy :wink:

Hvis det er fordi du skal optage en samtale som modparten ikke skal vide du optager (må man egentlig det? ) er det så ikke lisså nemt bare at ha’ en almindelig MP3afspiller i lommen? Du bli’r vel ikke kropsvisiteret inden du skal ind til … et møde går jeg ud fra?

Kan du ikke bare bruge en mobil…

Og du har fuldstændig ret i, at det er ulovligt. Derfor bliver man flere steder orienteret om, at ‘samtalen kan blive optaget som led i en forbedring af deres kundeservice’ eller hvordan de vælger at formulere det. På den måde får man valget at lægge røret på og kontakte dem pr mail eller brev i stedet.

Er det ligefrem ulovligt? eller bare … hmm… uetisk? Jeg mener… diverse TV programmer gør det jo hele tiden… Filmer folk med skjult kamera altså.

Det bliver da ikke mere lovligt af, at diverse underlødige programmer på tv bruger den fremgangsmåde? Nej, man kommer ikke i fængsel, men får sandsynligvis en bøde (der er lavere end reklameværdien for programmet)

det er fuldstændigt LOVLIGT !
så længe man selv deltager er det lovligt
er man ikke selv deltager er det derimod strafbart

Jeg ved ikke om det er lovligt eller ulovlligt - men måske uetisk…

Man kan jo også vælge at gøre det åbent…at sige, man ikke lige kan huske det hele, med mindre det er optaget.

Så ved alle parter det.

[QUOTE=Sim-Sim;1032823]Man kan jo også vælge at gøre det åbent…at sige, man ikke lige kan huske det hele, med mindre det er optaget.

Så ved alle parter det.[/QUOTE]

Sådan ville jeg nok gøre det!