Jeg bestilte varer igår.
Der var ikke på regningen:
forsendelse: 0 (det plejer at stå der - ikke at der er ppålagt fragt
ej heller mine 10% opdrætterrabat.
Jeg kan ikke finde de 10% under mine data?
Har brokket mig endda med det samme - intet hørt …
[QUOTE=Lis Dahlstrøm;685893]Jeg bestilte varer igår.
Der var ikke på regningen:
forsendelse: 0 (det plejer at stå der - ikke at der er ppålagt fragt
ej heller mine 10% opdrætterrabat.
Jeg kan ikke finde de 10% under mine data?
Har brokket mig endda med det samme - intet hørt …[/QUOTE]
Hvor stor var din ordre?
Jeg bestilte også igår og har da fået opdrætterrabatten (står som Nachlass på ordrebekræftelsen), men der står heller ikke noget om fragt på min. Det kan være, de ikke skriver det mere, medmindre det koster noget 
[QUOTE=Temple Bar;685899]Hvor stor var din ordre?
Jeg bestilte også igår og har da fået opdrætterrabatten (står som Nachlass på ordrebekræftelsen), men der står heller ikke noget om fragt på min. Det kan være, de ikke skriver det mere, medmindre det koster noget :)[/QUOTE]
knapt 100€
det med fragten har stået der - heller ikke det betyder noget - men det gør de 10%
[QUOTE=Lis Dahlstrøm;685904]knapt 100€
det med fragten har stået der - heller ikke det betyder noget - men det gør de 10%[/QUOTE]
Ja, hvis du bestilte for så meget, burde du også have fået rabatten.
Håber, de svarer dig hurtigt.
altså deyt bliver mere og mere mærkeligt.
Ingen svar på min henvendelse om de manglende 10% - bestillingen lød på € 97
Det kom inden forsendelsesmail med trace nr.
Idag kom en delleverance (håber jeg det er) der mangler 32 af de 64 Bozita vådmad - lidt mærkeligt for pakken var ikke specielt stor eller tung - det var yderligere 5 kg specialfoder og noget let legetøj der ingenting fyldte …
altså det bliver mere og mere mærkeligt.
Ingen svar på min henvendelse om de manglende 10% - bestillingen lød på € 97
Der kom ingen forsendelsesmail med trace nr.
Idag kom en delleverance (håber jeg det er) der mangler 32 af de 64 Bozita vådmad - lidt mærkeligt for pakken var ikke specielt stor eller tung - der var yderligere 5 kg specialfoder og noget let legetøj der ingenting fyldte …
Lis, min leverance er også opdelt. Jeg modtog en del idag (foder og legetøj - ikke noget tungt) og går ud fra at jeg modtager resten i morgen. Jeg modtog fakturaen på mail igår, men har heller ikke modtaget forsendelsesmail…
Ang svar på din rabat - tjaaaa… Jeg har jo bare min “samler rabat” og denne gang også en anden rabat - og begge fremgik af faktura… Hmm… Håber da det har løst sig, til trods for du ikke har hørt noget. De plejer jo at være til at have med at gøre…
Buhhhh - jeg købte for 96 € - jeg kunne nok ha’ fundet en stump have jeg vidst det …
Kindly be advised that 10% breeder discount is valid only for orders above 100 EUR. The valid of your recent order 17767348 was only 96.03 EUR. Therefore the breeder discount was not applied to that order.
Hooold nu op altså! Det kan de sgu’ette være bekendte:?! Der burde næsten komme en advarsel op på én eller anden måde… 
Øv Lis! Regler er bare noget biiip