Kuk-kuk

Der var du jo Therese, nøj jeg har savnet dig.
Knus og kærlig hilsen Elin

-what-what

Næ… egentlig ikke… :høhø::høhø: … men jeg kan skam godt true med at smide nogen billeder af dem til dig/jer - for de har det noget så vidunderligt begge to.

:hjerte::hjerte:

[quote=Leopolds mor;260529]Der var du jo Therese, nøj jeg har savnet dig.
Knus og kærlig hilsen Elin[/quote]

:tak::tak::tak:

Elin…din dejlige jyllænder - jeg har også STORsavnet dig.

:hjerte::hjerte::hjerte:

der var tante t jo, hvor har jeg da tænkt på hvordan du mon gik og havde det, men dejligt at hører at du har det skønt og er blevet slikfri og altmuligt, pas nu på ikke og blive alt for sund.
skammer mig osse over den lovede mail med engle-billeder som jeg endnu ikke har sendt dig:ups::ups:

men hvor er det da bare godt at høre fra dig igen:)

Ihh hvor dejligt med lyd fra dig tante T :wehuu: Du har altså været savnet og synes du har trappet lige lovlig meget ned altså :venter:

Er jeg den eneste, som aldrig har hørt om en Therese T :?

som oven i købet ikke spiser slik…:muhaha: :muhaha:

Godt at se dig igen Therese :slight_smile:

[quote=Johnny;260600]der var tante t jo, hvor har jeg da tænkt på hvordan du mon gik og havde det, men dejligt at hører at du har det skønt og er blevet slikfri og altmuligt, pas nu på ikke og blive alt for sund.
skammer mig osse over den lovede mail med engle-billeder som jeg endnu ikke har sendt dig:ups::ups:

men hvor er det da bare godt at høre fra dig igen:)[/quote]

:tak::tak:

Tak, min søde engel… :høhø::høhø:… tag det roligt med de lovede billeder - jeg bliver glad for dem, uanset hvornår de ruller ind i min mailbakke.

Jeg skal nok passe på ikke at blive alt for sund - jeg troede slet ikke at jeg kunne undvære min daglige dosis af sukker og giftige farvestoffer - men det kunne jeg - uden problemer eller afsavn.

:fin::fin:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Tak, dejlige Celina… ja, det har været en lang pause - men jeg havde bare brug for lidt tid til at gøre op med mig selv, hvad der er vigtigt for mig her i livet… og det er Kattegale - dog nok i mindre doser end hidtil.

:inlove:

:tak::tak:

Tak i lige måde, din skønne franske vaffel…

:stuck_out_tongue:

Tak i lige måde, din skønne franske vaffel…

:p[/quote]

Vafler:savle: