Kuk-kuk

:):):):slight_smile:

HVIS der sidder en kat, en plante eller et menneskedyr et sted i landet og tænker på, hvordan det går med Tante T - så går det godt.

:høhø::høhø:

Jeg følger lidt med på sidelinjen og øver mig i ikke at kommentere alting.

:sshh::sshh:

Håber, at I alle har det godt.

:hjerte:

Det tror jeg vi har… selv om det er mægtig frustrerende at du modsat alle os andre har kunnet lade være med at kommentere alting… :S

du har fået mig til at føle mig meget afhængig -LOL

Det glæder mig rigtig meget, at du har det godt :slight_smile: Det ville da være spændende at vide, hvad du satte i stedet for KatteGale sommeren over Therese. Det er nu dejligt, at du er her igen :hjerte:

Det er dejligt at høre at du har det godt og stadig er med her inde :slight_smile:

Hvem fanden er Therese?

-LOL

[quote=Battlestar;260435]Det tror jeg vi har… selv om det er mægtig frustrerende at du modsat alle os andre har kunnet lade være med at kommentere alting… :S

du har fået mig til at føle mig meget afhængig -LOL[/quote]

:høhø::høhø::høhø:

Jamen… det er slet ikke sikkert at det holder livet ud…men jeg prøver at holde mig fra ukrudtet

:fløjte::fløjte:

Jeg er skam stadig ikke clean - jeg er inde og lure et par gange om ugen.

:inlove::inlove:

Therese du skuffer mig meget.

Du har ikke engang kommenteret den flotte skildpade som fik alle os i Ree park til at snakke om dig. Du burde skamme dig!

:tihi:

Dèr er du jo…Farbror T.
Tænkte på dig igår…:øhmm: hvor er Farbror Terese mon, tænkte jeg :tihi:

:tak::tak:

Jeg har såmænd hygget mig med mit slægtsforskning, gået mig nogen dejligt lange ture, læst, været hist og her - og sidst, men ikke mindst :

JEG ER BLEVET SLIKFRI !!!

:klapper::klapper::klapper:

Efter at have spist slik hver dag de sidste alt for mange år, bestemte jeg mig for at nu skulle det være slut - så jeg har ikke spist nogen former for slik i 7 uger på torsdag.

:wehu::wehu::wehu:

Næste gang bliver det min daglige cola, der ryger… og så måske mine cigaretter…

-what-what-what

Det er meget meget flot T :slight_smile:

måske du skal satse på cigaretterne før colaen :smiley:

og hvor er det dejligt at høre at du har hygget :slight_smile:

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

Jae… jeg er ikke helt sikker, men jeg mener at hun er en skævbenet kaleche ude fra det kriminelle Nord-Vest kvarter.

Sådan en rigtig sidegadebums, der har en mening om stort set alt og ikke kan holde snuden for sig selv…

Din lille frækkert, Vivi…

:hjerte:

[quote=Mette Stevnsborg;260506]Therese du skuffer mig meget.

Du har ikke engang kommenteret den flotte skildpade som fik alle os i Ree park til at snakke om dig. Du burde skamme dig!

:tihi:[/quote]

:sorry::sorry:

UFF !!!

Hvis du vidste, hvor meget jeg skammer mig lige nu, Mette…

:uha::uha:

men… helt ærligt :

Jeg så det første billede af en------ person med pinkfarvet hår og nederdel, og så havde jeg ikke mave til at se flere…

:wehu::wehu::wehu:

[quote=kamikaze;260507]Dèr er du jo…Farbror T.
Tænkte på dig igår…:øhmm: hvor er Farbror Terese mon, tænkte jeg :tihi:[/quote]

:tak::tak:

Tark, søde… Farbror T er lige her :høhø::høhø:… gad vide, om du så noget lyserødt i går og derfor tænkte på mig ??

:inlove::inlove::inlove:

UFF !!!

Hvis du vidste, hvor meget jeg skammer mig lige nu, Mette…

:uha::uha:

men… helt ærligt :

Jeg så det første billede af en------ person med pinkfarvet hår og nederdel, og så havde jeg ikke mave til at se flere…

:wehu::wehu::wehu:[/quote]

Johnny :wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:

[quote=Battlestar;260509]Det er meget meget flot T :slight_smile:

måske du skal satse på cigaretterne før colaen :smiley:

og hvor er det dejligt at høre at du har hygget :)[/quote]

:ok::ok::ok:

Helt enig, men jeg skal liiiige været 100 % motiveret, for jeg vil være sikker på at jeg kan overholde det… helt nemt bliver det nok ikke, men fy, hvor har jeg røget i mange år…

:S

Næh, du poppede bare op i hovedet af mig…pop sagde det og så tænkte jeg…hvor er mon Farbror T.?
Lyserød er iiiikke lige farven hjemme hos os, men måske mintgrøn eller endnu bedre sort/smoke :fløjte:

-LOL-LOL-LOL

Ja… tænkte jeg det ikke nok… den dreng burde have udgangsforbud.

:inlove::inlove:

[quote=kamikaze;260518]Næh, du poppede bare op i hovedet af mig…pop sagde det og så tænkte jeg…hvor er mon Farbror T.?
Lyserød er iiiikke lige farven hjemme hos os, men måske mintgrøn eller endnu bedre sort/smoke :fløjte:[/quote]

:høhø::høhø::høhø:

Tænk sig, at jeg sådan kan poppe op hos nogen… det er jeg slemt glad for at høre - og jeg har skam også haft poppere i mit hoved om dig/jer herinde.

:hjerte::hjerte:

Når nu du er på afvænning så tænker du åbenbart ikke på vi andre…når du ikke er herinde så ofte, jamen så kommer der jo heller ikke så mange Rynkebilleder og slet ikke så mange Silkebilleder, som ellers er ønskeligt…har du tænkt på det, va-va-va:fin: