Har I gjort nogle ting, for at narre andre som barn?
Det har jeg - og min mor lærte os det skisme selv!
Vi havde høns ikk… og så gik vi derned og skrabede noget hønselort i en papkasse og viklede flot flot papir om og puttede bånd om og alt muligt…
og så… stillede vi den ved busstoppestedet og sad i vinduet og ventede.
Der gik aldrig ret lang tid… så kom der en lille person gående, cyklende, bilende… stoppede. Så sig til højre og venstre og stjal pakken og huhej vilde dyr af sted gik det. Hjem og pakke op.
Vi grinede så vi trillede rundt på gulvet i min mors køkken:-)
Det var virkelig en sjov leg… jeg tror godt jeg kunne finde på det igen i dag:muhaha:-engel
[quote=lenschow;126254]Har I gjort nogle ting, for at narre andre som barn?
Vi havde høns ikk… og så gik vi derned og skrabede noget hønselort i en papkasse og viklede flot flot papir om og puttede bånd om og alt muligt…
Der gik aldrig ret lang tid… så kom der en lille person gående, cyklende, bilende… stoppede. Så sig til højre og venstre og stjal pakken og huhej vilde dyr af sted gik det. Hjem og pakke op.
Ja…Helle…
Det kunne du da garanteret også finde på i dag…
Jeg synes nu, at den er ret sjov…-LOL-LOL Mange gode hilsner
Mona
[quote=lenschow;126254]Har I gjort nogle ting, for at narre andre som barn?
Det var virkelig en sjov leg… jeg tror godt jeg kunne finde på det igen i dag:muhaha:-engel[/quote]
[quote=lenschow;126263]En dag kom vi ud i det en tog pakken… det var en PÆN daaaame. Så så hun os og sagde “Ja den kører jeg altså op i Brugsen med nu!”
Okay sagde vi…
Så kørte hun. Os efter - naturligvis:-) Hun kørte ikke i brugsen med hjem.
Vi havde en variant - en pung med en snor i. Så sad vi i en hæk og når folk ville samle den op, så trak vi den hen over jorden…
Altså … vi var jo ren skjult kamera i min familie da jeg voksede op…
Jeg husker at min mor forsøgte - desværre lykkedes det ikke - at få min bror til at tage ned til dyrehandleren med gulerødder skåret i stykker i lommen og se på guldfisk.
Så skulle han pludselig gribe ned i akvariet og fiske en “guldfisk” op og spise den!
Så skulle han betale og gå.
Så skulle der gå et øjeblik og så skulle min mor gå ind - også med gulerødder i lommen, bede om at se på fiskene, og så var det vores HÅB at dyrehandlere ville sige “nej hør der kom en før, som åd en fisk! Er det ikke viiildt!???!!”
Og så skulle min mor udbryde “NEJ! Han tog vel ikke den fede!”