Kurer

Jeg er jo så småt ved at påbegynde arbejdet med den kommende hittekattehobbyudstilling og en god begyndelse er at kradse donationer ind.
KW Hunde & katteartikler vil gerne donerer, men også gerne have tingene bliver hentet. De bor Rødovrevej 253 A, 2610 Rødovre.
Er der nogen der vil hente tingene engang ved lejlighed og tage det med til Jyraks udstilling d. 1.-2. april

Hvor meget drejer det sig om:? Hvor meget fylder det:? Jeg forventer at komme til JYRAKs GF…

Det ville være superdejligt. Jeg finder lige ud af hvad det fylder. Men jeg vil ikke tro det fylder mere end en mellemstor kasse. Eller hvis vi skal tale i termer vi begge forstår…det samme som en mellemstor kattetransportkasse. Du hører fra mig og tusind tak

Det er en ikke så stor kasse. Som Martin skriver…en lille kasse med lidt børster, shampoo og legetøj. Jeg vil tro som sidst. Jeg har skrevet du henter det Camilla. Martin vil så gerne vide hvornår.

Lige nu er jeg i Krakow… Du kan bede ham skrive til mig på [email protected] :slight_smile:

Martin har skrevet til mig han har mailet dig. OG han er der hele ugen OG har ferie næste uge, men du kan sagtens hente tingene alligevel
Tusind tak fordi du vil hjælpe

:ups: Jeg vidste, der var noget, jeg havde glemt :ups: Forhåbentligt kan donationen hentes senere…

:ups: Jeg vidste, der var noget, jeg havde glemt :ups: Forhåbentligt kan donationen hentes senere…