Kurilean Bobtail korthåret

The Kiss søger et roligt hjem med tid og tålmodighed, Hun er født d. 11. maj 2017 og har altid været en finurlig pige, men på den positive måde :slight_smile:

Men desværre havde hun en dårlig oplevelse i Plantorama, med en hund der sprang imod hende, da jeg sad med hende på knæene: jeg forsøgt at holde hende, men hun var så skræmt at hun bed mig og tog på springtur i butikken.
Det betyder nu at hun er meget angst for mig og flygter lige så snart hun ser mig og hun vil kun løftes gangs lidt og slet ikke holdes.

Vi tog hende af salgtlisterne og forsøgte om hun ville gå sammen med vores hankat, der er ingen kampe imellem dem, men hug giver tydelig udtryk for at hun er ked af at være skilt fra resten af flokken, som hun putter og leger med uden problemer.
Indrømmer jeg har overvejet aflivning, men syntes hun skl have en chance for at få et godt hjem, hvor der er basis for at oprette hendes tillid

Prisen for hende er ikke det vigtigste, men det rette hjem

kontakt på på 6175 8317 eller [email protected]

Vil hun kunne sammen med en hankastrat der godt kan gå lidt hårdt til den i leg?

Ja det kan hun sagtens, bare der ikke er hund, selv vores berne som hun elskede holder hun afstand til

Jeg har ikke hund, så det behøves man ikke bekymre sig om ^^

1 Synes om

Er hun en snugglebug eller en kat der altid holder sig i nærheden, men på afstand?

Ved ikke lige hvad du mener med snugglebug, inden hændelsen i Plantorama, var hun meget kontaktsøgende, sommetider ville hun ligge i vores arme andre gange ved siden af, nu holder hun lidt afstand til os, det er dog sket enkelt gange hun er kommet helt hen til mig, når jeg sidder ved computeren, men hun er ikke vild med jeg røre hende

Det var kontaktsøgende jeg mente. Kunne ikke huske det danske ord. (bruger vist engelsk en tand for meget :blush:slight_smile: