![]()
De er sgu da også lidt skræmmende, sådan nogle madammer. ![]()
Helt enig, men heldigvis har vi hørt et par gennemførte parringer, men når vi kommer derned efter, så sidder Silver og kryber forskræmt sammen.
Håber der kommer en KBS killing, så han kan blive snippet
Masser af
for at det lykkedes ![]()
Stakkels missedreng. ![]()
Det forekommer mig, at Silver har lidt af det samme sind som Delle. Hun har det heller ikke så godt med for store følelsesudbrud eller hvad man skal kalde det.
for at det lykkedes.
Silver er en kapitel for sig selv, Fauna er i højløb og gnubber sig op af ham og gør sig til, men han er absolut total ligeglad ![]()
Håber virkeligt at der er resultat af de få parringer de har lavet de første par døgn
Men bare der kommer en KBS killing, så er vi meget glade.
Vi overvejer at lade ham kastrere, for tvivlet på vi får mere ud af ham.
![]()
![]()
Hvorfor ønsker I specifikt KBS? ![]()
Fordi Silver er den eneste korthåret vi har, og vi vil gerne have mulighed for korthåret i fremtiden også.
for at det lykkedes ![]()
Håber det lykkes for jer ![]()
Mine drenge gider typisk ikke parre ret meget efter det første 1-2 døgn. Men evolutionært giver det god mening ikke at spilde mere energi ift det med at der kun er hormon nok i et 24 timers vindue
Nogle gange kan drengene lokkes til lidt mere hvis jeg lige holder dem fra hinanden nogle timer
Fauna er drægtig med forventet fødsel i uge 44, denne gang er der store pink nipler ![]()
for at der kommer en flot KBS pige ![]()
Masser af ![]()
Sådan! Så kan Silver forhåbentlig gå på pension med god samvittighed den dejlige dreng
Helt klart, når vores dyrlæge er hjemme fra ferie på tirsdag, så bliver der bestilt tid. Han bliver dog først kastreret, når vi er hjemme fra ferien i oktober.
Er det meningen, alle de andre bliver lukket inde i sturdien, mens hun føder? ![]()
Nope, det er set samme cirkus, hver gang vi finder sturdien frem. Alle de asre end den fødende bruger den.
Når vi kan se, det er nu, lukkes de andre inde i kælderen
Jeg gætter på 2 eller 3 ![]()