I får dem alle, kunne ikke vælge, hvilke der er bedst
Alle billederne er smaddergode og de 4 killinger er jo bare overskønne. ![]()
Det er sjovt, men det ser ud som om sortemissen har meget større øjne end sine tre røde brødre ![]()
Sikke en fantastisk rede fuld ![]()
Syntes killingerne er svære at tage billeder af, de stikker af hver gang jeg finder mobilen frem, medmindre de sover
men i går aftes lykkedes det lidt, at få nogle af Hinka og Porta, selvom lyset godt kunne være bedre.
Hinka
Porta
Fra i dag
Beier
De vidunderlige drenge - men deres navne lyder nu temmelig feminime, synes jeg. ![]()
Tænk jeg synes de er ret neutrale navne. ![]()
Spændende som man opfatter ting forskelligt. ![]()
Dejlige drenge Jeanette, med hver sin charme! ![]()
Nøj nogle fine øre tutter de har ![]()
Jeg opfatter navne der ender på A, som pigenavne.
Har list samme fornemmelse som dig. For mig er alle navne som slutter på A udpræget feminine.
Ved ikke helt hvorfor.
Åh så dejlige små skønhedder ![]()
Grammatisk i latin er endelse på a = hunkøn, endelse på o = hankøn. Det ses stadig i flere sprog med latinsk oprindelise, fx spansk og italiensk.
Om det er derfor, I har det sådan, ved jeg selvfølgelig ikke ![]()
Killingernes andet dyrlægebesøg er overstået og de er samtidig blevet kastreret.
Det er godt med lidt lækker vådfoder
Et dejligt kuld!
sikke heldige familier!
Så kan jeg snart nusse ham … hvis @Dorthe_R tillader det, selvfølgelig ![]()
Det kan vi sikkert godt finde ud af ![]()
Vi havde forventet at næste kuld var på trapperne, mellem Fauna og Hugo, alle tegn var der, men dagens skanning viste at hun var tom ![]()
Så har vi også prøvet en falsk drægtighed, nu er det spændende, hvor længe den vil vare !!
Min erfaring fra for ca 30 år siden er, at hun går i løbetid ca 14 dage inden beregnet termin🥴
Det passede meget godt, hun er ved at komme i løb nu ![]()
Nu krydser vi fingre for at Silver ikke bliver bange for hende, han var jo skrækkenslagen for Plet og har endnu ikke prøvet at parre
![]()