Kurilean Bobtail kuld 2025

I får dem alle, kunne ikke vælge, hvilke der er bedst

16 Synes om

Alle billederne er smaddergode og de 4 killinger er jo bare overskønne. :sparkling_heart:
Det er sjovt, men det ser ud som om sortemissen har meget større øjne end sine tre røde brødre :joy:

4 Synes om

Sikke en fantastisk rede fuld :star_struck:

3 Synes om

Syntes killingerne er svære at tage billeder af, de stikker af hver gang jeg finder mobilen frem, medmindre de sover
men i går aftes lykkedes det lidt, at få nogle af Hinka og Porta, selvom lyset godt kunne være bedre.

Hinka

Porta

Fra i dag
Beier

14 Synes om

De vidunderlige drenge - men deres navne lyder nu temmelig feminime, synes jeg. :wink:

1 Synes om

Tænk jeg synes de er ret neutrale navne. :thinking:
Spændende som man opfatter ting forskelligt. :blush:

Dejlige drenge Jeanette, med hver sin charme! :lovelove:

1 Synes om

Nøj nogle fine øre tutter de har :heart_eyes:

1 Synes om

Jeg opfatter navne der ender på A, som pigenavne.

3 Synes om

Har list samme fornemmelse som dig. For mig er alle navne som slutter på A udpræget feminine. :gruble: Ved ikke helt hvorfor.

2 Synes om

Åh så dejlige små skønhedder :heart_eyes:

1 Synes om

Grammatisk i latin er endelse på a = hunkøn, endelse på o = hankøn. Det ses stadig i flere sprog med latinsk oprindelise, fx spansk og italiensk.

Om det er derfor, I har det sådan, ved jeg selvfølgelig ikke :slight_smile:

6 Synes om

Killingernes andet dyrlægebesøg er overstået og de er samtidig blevet kastreret.
Det er godt med lidt lækker vådfoder

17 Synes om

De sidste billeder af kuldet, da Meier flytter i morgen

Hinka og Porta

11 Synes om

Meier

Porta flytter søndag

Hinka flytter i næste uge

Beier som bliver hjemme

17 Synes om

Et dejligt kuld! :inlove: sikke heldige familier!

3 Synes om

Så kan jeg snart nusse ham … hvis @Dorthe_R tillader det, selvfølgelig :blush:

7 Synes om

Det kan vi sikkert godt finde ud af :grinning:

5 Synes om

Vi havde forventet at næste kuld var på trapperne, mellem Fauna og Hugo, alle tegn var der, men dagens skanning viste at hun var tom :dokdok:

Så har vi også prøvet en falsk drægtighed, nu er det spændende, hvor længe den vil vare !!

9 Synes om

Min erfaring fra for ca 30 år siden er, at hun går i løbetid ca 14 dage inden beregnet termin🥴

2 Synes om

Det passede meget godt, hun er ved at komme i løb nu :dans:

Nu krydser vi fingre for at Silver ikke bliver bange for hende, han var jo skrækkenslagen for Plet og har endnu ikke prøvet at parre :kryds: :kryds:

9 Synes om