Kurilean Bobtail kuld 2025

Årets sidste kuld er på trapperne. De stolte forældre er Skipper, KBL n 03 24 og Vanda KBL ds 03.
Pt er første dreng på 90g født

12 Synes om

Så kom der en tortie pige (mini Tikka :tihi:)

11 Synes om

Spændende om hun bliver ved at være mini versionen, eller om hun vokser sig større end Tikka :tihi:

Men smuk kan vi jo allerede regne ud hun må være :inlove:

Stort tillykke med dem :flag:

6 Synes om

Det er pt blevet til 4 killinger, hvor der er kommer 3 Mini Tikkaer :heart:

De vejer 90 - 83 - 73 og 77g



15 Synes om

Stort tillykke med de små :smiley: :hjerte:

1 Synes om

Tillykke, hvor er de fine :sparkling_heart: :sparkling_heart:

1 Synes om

Nuuuurgh! :lovelove:

1 Synes om

Tillykke med dem :smelter:

1 Synes om

Tillykke med de 4 små skønne dejlige killinger :flag:

1 Synes om

Stort tillykke fra både Rasmus og jeg :flag:

1 Synes om

Tusind tak til jer alle :heart:

Det må tiden vise, men er godt på vej. De har allerede øget vægten godt

  1. Fra 90 til 103g
  2. Fra 83 til 103g
  3. Fra 73 til 88g
  4. Fra 77 til 98g



13 Synes om

Tillykke med de fire :flag:, de ser fine ud :heart:
Så tre Mini-Tikkaer og en Mini-Mishka :smiley:

3 Synes om

Tillykke med de tidlige julegaver :partying_face::clap:t2::heart:

2 Synes om

Tillykke :flag: med det dejlige kuld. :hjerte: :thumbup:

2 Synes om

Stort tillykke med firkløveret

3 Synes om

Der er godt gang i mælkebaren!
Sikke en dejlig lille farvelade.
:smelter:

2 Synes om

Tusind tak allesammen :heart:

Her over middag lagder der pludselig en femte killing. Desværre død.
Der har ikke været antydningen af flere killinger i hende.
Det var en fin dreng på 98g :sob:


16 Synes om

:kram:
God vind lille ven. :ked:

2 Synes om

:lys: God rejse du lille :hjerte:

:kram:

2 Synes om

Åh nej :cry:

Lille skønne dejlige ny :lys:

Det gør ondt :kram:

2 Synes om