Årets sidste kuld er på trapperne. De stolte forældre er Skipper, KBL n 03 24 og Vanda KBL ds 03.
Pt er første dreng på 90g født
Så kom der en tortie pige (mini Tikka
)
Spændende om hun bliver ved at være mini versionen, eller om hun vokser sig større end Tikka ![]()
Men smuk kan vi jo allerede regne ud hun må være ![]()
Stort tillykke med dem ![]()
Stort tillykke med de små
![]()
Tillykke, hvor er de fine
![]()
Nuuuurgh! ![]()
Tillykke med dem ![]()
Tillykke med de 4 små skønne dejlige killinger ![]()
Stort tillykke fra både Rasmus og jeg ![]()
Tusind tak til jer alle ![]()
Det må tiden vise, men er godt på vej. De har allerede øget vægten godt
- Fra 90 til 103g
- Fra 83 til 103g
- Fra 73 til 88g
- Fra 77 til 98g
Tillykke med de fire
, de ser fine ud ![]()
Så tre Mini-Tikkaer og en Mini-Mishka ![]()
Tillykke med de tidlige julegaver ![]()
![]()
![]()
Tillykke
med det dejlige kuld.
![]()
Stort tillykke med firkløveret
Der er godt gang i mælkebaren!
Sikke en dejlig lille farvelade.
![]()
Tusind tak allesammen ![]()
Her over middag lagder der pludselig en femte killing. Desværre død.
Der har ikke været antydningen af flere killinger i hende.
Det var en fin dreng på 98g ![]()
![]()
God vind lille ven. ![]()
God rejse du lille ![]()
![]()
Åh nej ![]()
Lille skønne dejlige ny ![]()
Det gør ondt ![]()







