Kurilean Bobtail kuld 2025

U kuldet er nu en uge gammel og taget mellem 97 og 112g på :heart:










15 Synes om

Smukke, fine bebser!
:smelter:

1 Synes om

Åh flere skønhedder :heart:

1 Synes om

U kuldet er nu 14 dage gammel og stortrivesVægten siger 249g. - 253g. - 263g. og 256g









15 Synes om

Skønne små farvelader :sparkling_heart: :sparkling_heart: :sparkling_heart: :sparkling_heart:

4 Synes om

:lovelove: så fine små!

5 Synes om

De store er nu 10 uger, fangede dem da de lagde og sov sammen i forsøget på at få fællesbilleder.









19 Synes om

Det ser ud til, at lysene i vinduet er kunstige. En god løsning, når man har katte. :heart:

4 Synes om

Naaaaaaarj hvor er de dejlige!
:smelter:

5 Synes om

Takker, ja, de er herlig og fulde at spilopper, enten sover eller den går med 120 i timen :tihi:

6 Synes om

Vi er godt nok i 26, men kuldene er født i 25.

U kuldet er nu 5 uger og har fået mere plads at lege på





I morgen vil jeg førsøge at få taget rigtige billeder også af T kuldet, som nu er 13 uger

17 Synes om

Neeeej hvor er de fine. :smelter:
5 uger er sådan en dejlig alder. Optimal killinge nuttethed.

4 Synes om

Takker, de er nega cute, og nu er de også begyndt at blive sjove :heart:

3 Synes om

Har brugt formiddagen til at tage billeder af de små, som også har fået navne
DK KorZhik’s Rolex, KBL ds 03 23
DK KorZhik’s Certina, KBL fs 03 23
DK KorZhik’s Seiko, KBL f(s) 03 22 - “gul bånd”
DK KorZhik’s Omega, KBL f(s) 02 21 6x - “hvid bånd”

Første forsøg med fællesbilleder, hvor de stak af ud til siderne med det samme :tihi: hev dem op af søvnen, hvilket også ses.




andet forsøg, hvor de havde leget lidt, tanken var at de skulle “hænge” og se ud over kanten :lol:


treide gang lykkens gang




Certina



Omega



Rolex



Seiko





Det bliver Seiko eller Omega, der bliver hjemme

I morgen forventer jeg at få taget billeder af T kuldet

18 Synes om

:smelter:

Den der fine “beskidte” næse Certina holder sig, er altså bedårende :inlove:

2 Synes om

Hun er så gude smuk og får et fantastisk look, men hun blev født med frøben, så at beholde hende er bare non go. og hendes hale er også lige kort nok til show.

5 Synes om

:smelter:

1 Synes om

Sikke små skønhedder :smelter:

2 Synes om

Whaaaaat? Får Rolex virkelig lov til at flytte? Er han ikke rød nok til Knud? :tihi:

PS. Hold op de er nuttede alle 4.
:lovelove:

3 Synes om

Konen har nedlagt veto for han har allerede to røde drenge og vi har 3 drenge i alt. :tihi: færdig bom

10 Synes om