U kuldet er nu en uge gammel og taget mellem 97 og 112g på ![]()
Smukke, fine bebser!
![]()
Åh flere skønhedder ![]()
Skønne små farvelader
![]()
så fine små!
Det ser ud til, at lysene i vinduet er kunstige. En god løsning, når man har katte. ![]()
Naaaaaaarj hvor er de dejlige!
![]()
Takker, ja, de er herlig og fulde at spilopper, enten sover eller den går med 120 i timen ![]()
Vi er godt nok i 26, men kuldene er født i 25.
U kuldet er nu 5 uger og har fået mere plads at lege på
I morgen vil jeg førsøge at få taget rigtige billeder også af T kuldet, som nu er 13 uger
Neeeej hvor er de fine. ![]()
5 uger er sådan en dejlig alder. Optimal killinge nuttethed.
Takker, de er nega cute, og nu er de også begyndt at blive sjove ![]()
Har brugt formiddagen til at tage billeder af de små, som også har fået navne
DK KorZhik’s Rolex, KBL ds 03 23
DK KorZhik’s Certina, KBL fs 03 23
DK KorZhik’s Seiko, KBL f(s) 03 22 - “gul bånd”
DK KorZhik’s Omega, KBL f(s) 02 21 6x - “hvid bånd”
Første forsøg med fællesbilleder, hvor de stak af ud til siderne med det samme
hev dem op af søvnen, hvilket også ses.
andet forsøg, hvor de havde leget lidt, tanken var at de skulle “hænge” og se ud over kanten ![]()
treide gang lykkens gang
Certina
Omega
Rolex
Seiko
Det bliver Seiko eller Omega, der bliver hjemme
I morgen forventer jeg at få taget billeder af T kuldet
![]()
Den der fine “beskidte” næse Certina holder sig, er altså bedårende ![]()
Hun er så gude smuk og får et fantastisk look, men hun blev født med frøben, så at beholde hende er bare non go. og hendes hale er også lige kort nok til show.
![]()
Sikke små skønhedder ![]()
Whaaaaat? Får Rolex virkelig lov til at flytte? Er han ikke rød nok til Knud? ![]()
PS. Hold op de er nuttede alle 4.
![]()
Konen har nedlagt veto for han har allerede to røde drenge og vi har 3 drenge i alt.
færdig bom























































