Kurilean Bobtail kuld 2025

Tillykke med dem :flag:

2 Synes om

Tillykke med drengene :heart::partying_face::denmark:

2 Synes om

Hvor er de fine :smiley: Kuldets sorte “får” :stuck_out_tongue:

1 Synes om

Tusind tak alle sammen :heart: Ja lidt øv, at der ingen piger kom, men sådan er dett jo, nu må vi se om en af dem bliver hjemme, det kommer helt an på deres udvikling. At finde nye hjem til dem er jeg ikke så nervøs for

tog lige en morgenvejning, for at se om der er kommet gang i mælken, de har taget 12g - 11g - 3g og 5 g på siden fødslen. så er godt tilfreds

17 Synes om

Tillykke med de, hvor er de fine! :lovelove:

03 og 09 i EMS er mængden af hvidt, ikke? Så de to med 09 er uspecificeret hvidt og en er bicolour? Og den sidste uden hvidt?

1 Synes om

Ja der er 2 røde 09 og 1 rød 03, den sorte er også 09, men med lidt mere hvidt end de to røde.
Skal siges at jeg har rigtig svært ved at se det hvide på de to røde, men da mor har 2 kopier af full white, så må de være med hvid, men måske @Eva_K vil rette mig, hvis jeg tager fejl

4 Synes om

Du har ret, hvis hun er ws/ws, så vil alle hendes killinger arve et ws fra hende, og blive med hvide pletter, og jeg kan da i al fald se en hvid pote her
image på en af de to røde, der ikke har så meget hvidt.

4 Synes om

Ok så alle killinger er med hvidt? Synes bare ikke der står hvidt noteret på den ene røde killing.

Eller overser jeg det?
Undskyld jeg spørger så meget, jeg synes farve/mønster osv er så spændende. :see_no_evil:

2 Synes om

Tillykke med kuldet :black_cat:

2 Synes om

Enig, det er spændende at der ikke står 09 ved den sidste røde, er en fejl 40 :see_no_evil: og fordi jeg ikke lige tænnkte over at de kun, kunne være med hvidt

4 Synes om

Ok, så han må have en klat hvidt et sted. :tihi:
Glæder mig til at se hvordan det kommer til udtryk når de vokser lidt til. Nuttede er de i hvert fald. :lovelove: Jeg er jo på samme hold som Knud og eeeeeeeelsker røde katte.

2 Synes om

Tillykke med dem :flag:

Tillykke med knejterne :partying_face::clap:t2:

1 Synes om

De 3 røde har fået halsbånd på, men selvfølgelig piller Plet de 2 af dem af :argh: og selvfølgelig på de to der er ens :argh: nu har de fået henholdsvis grønne og blå streger i ørene :tihi:

10 Synes om

Klip dem… det gror ud igen men det tager længere tid end at vaske ører :wink:

2 Synes om

Jeg må lige lave en plet med trimmeren i morgen

3 Synes om

Jeg har sådan en lille neglesaks til babyer, det er ganske fint. Det er bare en kort plet på den ene og den anden hofte.

1 Synes om

Jeg plejer bare lige at duppe lidt forskelligt farvet neglelak på de yderste hår på halen den første uges tid/dage til jeg lige kan kende (og huske :tihi:) forskel på dem :smil:

2 Synes om

Vasker mormors ikke det af? Jeg har prøvet alle slags maling med lige lidt held :smile:

1 Synes om

Mormors …? :gruble:

5 Synes om