![]()
True oh so true
Enig, men måtte hellere spørge, nu da @Dorthe_R kom med hentydninger om at killinger sommetider skifter køn ![]()
Nå må hellere krybe til korset og tilstå at vi pt ikke har været for opmærksomme på kattene med hensyn til begyndende løbetider
Hvad siger I, er de ved at skifte farve
Er ikke helt sikker på jeg kan se det I andre ser, men det hjælper nok at have noget at sammenligne med. ![]()
Synes personligt hverken jeg kan se kronjuveler eller at der er særligt langt mellem hullerne. ![]()
De er jo aldeles bedårende alle 4 - slet ikke til at stå for
![]()
De er simpelthen så søde altså. ![]()
Hvor mange af de røde insisterer Knud på at beholde? ![]()
Og tak for billeder af den ende! ![]()
Hinka er nu ikke rød men lige så skøn, ![]()
Ej, den lille sorte med de store øjne ![]()
Og de andre er da også fine ![]()
Velbekomme, pt har vi ikke snakket så meget om det, men står det til mig, så flytter de alle 4
Den sort/hvide hedder Porta og ja han er mega charmerende
Ja han er så bedårende ![]()
Hvor går turen hen på udstillingen ![]()
Vi skal til Tjekkiet
Nu er de 5 uger og super dygtige
ikke et eneste uheld har de haft, hellere ikke de gange Plet har flyttet dem væk fra kattebakken.
Et par billeder fra morgnen af, da jeg tømte bakker, så undskyld rodet og øjenklatter.
Porta er den mindste, men er den første der kommer for at snakke og kravler på knæerne, han vil også gerne hjælpe med at tømme bakkerne.
Hinka ser til mens bakkerne tømnes og kommer også og skal snakkes med
Meier og Beier. Den ene har travlt med at spise mens bakkerne tømmes, men kommer bag efter og skal nusses, men den anden har lagt sig til en lur
I morgen stikker vi af på ferie, så ingen billeder, men de er i gode hænder hos sønnike
Charme, selvtillid og lækkert hår, det er de da bestemt i besiddelse af ![]()
Rigtig god ferie ![]()
God ferie - og udstilling.
Glæder mig til nye billeder af de små når I er kommet hjem igen ![]()
Sikke dejlige skønhedder ![]()
God ferie og god udstillingen
til jer begge
Hvor er det skønt at være hjemme igen. De er vokset godt på de 13 dage vi har været væk. Sønnike har passet dem godt
Kvalitet og lys kunne godt være bedre
Snupoede nogle hurtige billeder af dem
Jeg er sikker på, at de er glade for at I er hjemme igen - selv om de er blevet passet godt, så er far og mor nu allligevel nummer 1
¨’Og hvor er da bedårende ![]()
Ej hvor er de dejlige ![]()